شرایط کامل ارسال بار هوایی و دریایی به کویت , خدمات فریت بار به کویت با بسته بندی دقیق و تضمین شده توسط شرکت خدمات بار هوایی ایرسا ایمن بار :  انتخاب معتبرترین خطوط هوایی بین المللی، مناسب ترین قیمت، پیگیری و پشتیبانی آنلاین (OnLine) کالا، به طور کلی انجام کلیه خدمات مورد نیاز برای فریت بار به شهرهای مختلف کویت (Kuwait) از جمله وظایف شرکت ایرسا ایمن بار می باشد.

ایرسا ایمن بار با همکاری بدون واسطه به صورت مستقیم جهت فریت بار به کویت توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و با استفاده از تجارب درخشان موفقیت های بیشماری را در زمینه فریت بار کسب نماید.

در خصوص فریت بار با شرکت های همکاری داشته باشید، که مجوزهای لازم برای حمل هوایی را از سازمان های معتبر اخذ کرده و دفتر رسمی در فرودگاه امام خمینی(ره) داشته باشند، تا در صورت ایجاد مشکل بتوانید پیگیری های لازم را از شرکت مربوطه انجام دهید. با توجه به مقررات موجود در هر کشور ورود خروج کالاهای ممنوع می باشد که آگاهی از آن ها از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

راه های ارتباطی شرکت ارسال بار هوایی ایرسا ایمن بار

09122391613  ,   09126027515

 021-56410251  ,  021-56421613

ارسال بار و فریت بار به کویت – بار مسافری و تجاری

فریت بار به کویت

کافی است برای فریت بار مسافری ، با شرکت ایرسا ایمن بار تماس گرفته تا بدون نیاز به پرداخت جریمه در صورت داشتن اضافه بار (30 کیلو گرم) با صرف یک سوم هزینه، فریت کالای خود به کویت انجام نمایید. شرکت ایرسا ایمن بار وظیفه فریت کلیه لوازم منزل، لوازم شخصی، حیوان خانگی و انواع کالاهای تجاری و نمایشگاهی اعم از نمونه های تجاری، دستگاه های صنعتی، تابوهای نقاشی، قطعات یدکی، پیانو، پوشاک، خشکبار و… را با بسته بندی مخصوص، اخذ مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه به شهرهای مختلف کویت برعهده گرفته است.

به طور کلی تمامی خدمات فریت بار از صفر تا صد در حیطه وظایف شرکت ایرسا ایمن بار می باشد. شایان ذکر است که تمامی بارنامه های مشتریان عزیز، در دفتر ایرسا ایمن بار واقع در پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره) صدور می گردد.

هزینه فریت بار به کویت به ازای هر کیلو بار چقدر است ؟

از طریق سیستم نرخ آنلاین حمل و نقل هوایی، کلیه هزینه های فریت بار به کویت قابل استعلام می باشد. برای جلوگیری از حضور دلالان که همیشه سبب کاهش کیفیت خدمات، افزایش قیمت و سوء استفاده برخی از افراد می گردد، بهتر است از خدمات ارزشمند فریت باربه کویت شرکت ایرسا ایمن بار استفاده کرده و از نکاتی که در قیمت تمام شده ارسال بار هوایی تاثیر گذار است، آگاهی کامل به دست آورید.

تعرفه فریت بار به کویت به چه مواردی بستگی دارد؟

جهت بهره گرفتن از برخی خدمات فریت بار، باید مبلغی را پرداخت نمایید، با آگاهی از تعرفه های هر خدمت می توانید هزینه های خود را مدیریت کرده و بهتر از خدمات استفاده نمایید. هزینه مربوط به فریت بار عبارت است از.

  • هزینه انتقال تا بخش بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه بسته بندی بار فریت
  • هزینه توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه بارنامه هوایی
  • هزینه تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری یا جواز صادراتی
  • هزینه اخذ مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی

موارد درج شده در قسمت فوق بر هزینه فریت بار تاثیر مستقیمی می گذارد. با مطالعه صفحه “هزینه فریت بار” در سایت شرکت ایرسا ایمن بار می توانید اطلاعات خود را کامل تر کنید.

شرایط و قیمت صادرات بار به کویت

کارشناسان شرکت ایرسا ایمن بار در فرودگاه امام خمینی (ره) دفتری برای ارائه خدمت به مشتریان خود را دارا می باشند. با حضور در دفتر و گرفتن مشاوره رایگان در خصوص صادرات بار به کویت می توانید هزینه های خود را به صورتا قابل توجه کاهش داده و مدیریت کنید. همانطور که پیش تر از این ذکر کردیم هزینه صادرات بار به شهرهای مختلف کویت باهم متفاوت است، برای مثال هزینه فریت بار به کویت با خط هوایی کویتی، با تعرفه ارسال هوایی به همان شهر با هواپیمایی ایران ایر متفاوت است.

مدارک لازم برای فریت بار به کویت

جهت فریت بار به کویت، نیاز به ارائه مدارک و مجوزهای به گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) است که بدین شرح می باشد.

  • یک عدد کپی یا عکس از بلیط هواپیمایی
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده کالا
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته بندی)

چنانچه تمایل به فریت بار تجاری به کویت را دارید باید مدارک دیگری را به گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ارائه کنید که عبارت است از.

  • معرفی نامه از شرکت برای فریت بار تجاری به کویت
  • گرفتن مجوزهای لازم برای اخذ مجوز صادراتی(در صورت الزام)
  • اینوویس
  • لیست بار موجود در بسته بندی

فریت بارهای خاص نیاز به اخذ مجوزهای ویژه دارد که برای آگاهی از غاین مدارک و مجوزها به سایت ایرسا ایمن بار مراجعه فرمایید.

مراحل  کامل فریت بار مسافری به کویت

با این حال که شرکت ایرسا ایمن بار، صفرتا صد فریت بار مشتریان عزیز را برعهده می گیرد، ولی برای آگاهی مخاطبان کلیه مراحل فریت بار به کویت را بیان می کنیم.

  • تماس با شرکت ایرسا ایمن بار و گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان
  • حمل کالا از منزل یا شرکت تا پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)
  • بسته بندی مخصوص هر کالا
  • اخذ و تکمیل مدارک ارسال هوایی مسافری
  • تهیه مجوزهای مورد نیاز برای ارسال هوایی بار به کویت
  • انجام تشریفات گمرکی جهت فریت بار به کویت
  • چسباندن تگ و لیبل، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  • صدور بارنامه، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه ارسال بار هوایی مسافری به کویت
  • تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتریان و تسویه حساب
  • پیگیری و پشتیبانی بار تا رسیدن به مقصد مورد نظر در کویت

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایرسا ایمن بار و صفحه ” مراحل فریت بار مسافری ” مراجعه کرده و مطالب را مطالعه فرمایید.

خدمات ارسال بار هوایی ایرسا ایمن بار به کویت

فریت بار به کویت

شرکت ایرسا ایمن بار با مناسب ترین قیمت، از لوازم منزل گرفته تا حیوان خانگی، کالاهای تجاری و نمایشگاهی را به مقصد مورد نظر در کویت فریت می نماید. متخصصان و کارشناسان ایرسا ایمن بار با توجه به نوع کالا و کشور مقصد پیشنهاد ها و مشاوره های را به مشتریان خود ارائه می کنند. در ادامه به توضیحات هریک از فریت لوازم جهت کسب اطلاعات پرداخته ایم که به بیان زیر است.

فریت لوازم منزل به کویت

هنگام مهاجرت به کویت می توانید تمامی لوازم منزل نظیر کمد، تخت خواب، اجاق گاز، یخچال، پیانو، فرش، ماشین لباسشویی، کتابخانه، تابلوهای نقاشی، ماشین ظرف شویی، میز ناهارخوری، مبلمان، بوفه، ظروف و البسه و… را به شهرهای مختلف کویت فریت نمایید. شرکت ایرسا ایمن بار تمامی لوازم را توسط کارشناسان با تجربه بسته بندی کرده و آماده فریت می نمایند.

فریت لوازم شخصی به کویت

مسافرانی که قصد سفر به کویت را دارند، با استفاده از خدمات فریت بار لوازم شخصی شرکت ایرسا ایمن بار می توانند بدون پرداخت جریمه باراضافه خود را از طریق خطوط هوایی گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد مورد نظر در کویت ارسال هوایی نمایند.

فریت حیوان خانگی به کویت

با بهره گرفتن از تخصص کادر شرکت ایرسا ایمن بار، می توانید حیوان خانگی خود نظیر خرگوش، سگ، گربه، پرنده، ماهی تزئینی و آکواریومی را با بسته بندی ویژه به شهر موردنظر خود در کویت فریت نمایید. برای آگاهی کامل تر به صفحه” فریت حیوان خانگی ” سایت شرکت ایرسا ایمن بار مراجعه فرمایید.

فریت بار تجاری و نمایشگاهی به کویت

تاجران می توانند از سال ها تجربه درخشان، شرکت ایرسا ایمن بار در فریت بارهای تجاری مانند تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، ابزار آلات، دستگاه های صنعتی، ماشین آلات صنعتی، اقلام نمایشگاهی و… به کشور کویت استفاده کنند. کارشناسان ایرسا ایمن بار فریت بار مشتریان محترم خود را با بهترین خطوط هوایی، توسط معتبرترین ایرلاین های بین المللی به کویت انجام می دهد.

نکات کلیدی درباره ارسال هوایی بار مسافری به کویت

برای انجام فریت بار مسافری ، از شرکت های دارای مجوز سازمان حمل بار هوایی و دارا بودن دفتر رسمی در فرودگاه امام خمینی (ره) کمک بخواهید. در زمان فریت بار باید به نکاتی توجه فرمایید که به شرح زیر است.

  • یک هفته تا ده روز پیش از مسافرت به کویت، برای فریت بار مسافری با شرکت ایرسا ایمن بار تماس بگیرید.
  • حدا اقل دو سه روز قبل از پرواز، با در نظر گرفتن تعطیلات گمرک امام خمینی (ره) اقدامات لازم به فریت را انجام دهید.
  • در روز های پنج شنبه، جمعه و دیگر تعطیلات رسمی کشور ایران گمرک امام خمینی (ره) تعطیل می باشد.

سایت شرکت ایرسا ایمن بار درباره کلیه نکات کلیدی فریت بار مسافری و قوانین ارسال بار هوایی مطالبی را جهت آگاهی درج نموده است.

ممونوعیت های کلی در فریت بار به کویت

بر اساس قوانین موجود در هر کشور ورود و خروج برخی از کالاها ممنوع می باشد. قابل توجه است که قبل از اقدام به فریت کالاهایی خود به کویت از محموله های ممنوعه آگاهی کامل کسب کرده باشید. برخی از کالاها به شرح زیر است.

  • وسایل قمار
  • مشروبات الکلی
  • اشیای عتیقه و میراث فرهنگی
  • مواد مخدر
  • هر گونه نوشته ی مخالف مذهب رسمی کشور یا مخل نظم و عفت عمومی

در صورت پیدا کردن هریک از اقلام فوق جریمه نقدی و پیگیری قانونی به همراه خواهد داشت. قبل از تحویل بار خود از نبود کالاهای ممنوعه اطمینان حاصل فرمایید.

در بخش صادرات همه روز کالاهای بیشماری از طریق فریت بار شرکت ایرسا ایمن بار به شهرهای مختلف کویت ارسال می گردد. استفاده از فریت بار می تواند به مدیریت هزینه، ارسال کالا در مدت زمان کوتاه، رعایت ایمنی و سالم رسیدن محموله به مقصد مورد نظر، به تاجران و مهاجران کمک شایانی کند.

برخی از نکات و مراحل در ارسال هوایی بار به کویت وجود دارد که بهتر است افرادی که کمی خواهند کالای خود ارسال نمایند از این اطلاعات آگاهی به دست آورند. با مطالعه صفحه های مربوط به فریت بار به کویت، سایت شرکت ایرسا ایمن بار تمامی اطلاعات مورد نیاز را کسب خواهید کرد.