راهنما و شرایط کامل ارسال بار هوایی به روسیه , بسته بندی تخصصی با کادر متخصص و مجرب برای فریت بار به روسیه به همراه مشاوره کارشناس ایرسا ایمن بار :  معتبرترین و وسیع ترین شبکه فریت بار به شهرهای مختلف روسیه نظیر مسکو، سنت پیترزبورگ و… توسط شرکت ایرسا ایمن بار صورت می گیرد.

با استفاده از خدمات فریت بار نیازی به پرداخت جریمه برای اضافه بار نخواهید داشت. مناسب ترین قیمت، انتقال بار از منزل یا شرکت به بخش فریت کالا فرودگاه امام خمینی (ره)، بسته بندی ویژه و خاص باتوجه به نوع بار، اخذ مجوزهای مربوط به فریت بار و… از مزیت های فریت بار ایرسا ایمن بار می باشد.

بازرگانانی که با شرکت های تجاری روسیه تعملات تجاری دارند، می توانند از خدمات فریت بار مخصوص به فریت لوازم تجاری و نمایشگاهی مانند اقلام نمایشگاهی، ابزار آلات، قطعات صنعتی، ماشین آلات صنعتی، دستگاه های الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی و…  ایرسا ایمن بار بهرمند شوند و با اطمینان کامل تجهیزات و دستگاه های خود را به این شرکت بسپارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و توضیحات کامل تر می توانید به سایت یا دفتر فعال شرکت حمل هوایی ایرسا ایمن بار در فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه فرمایید.

راه های ارتباطی شرکت ارسال بار هوایی ایرسا ایمن بار

09122391613  ,   09126027515

 021-56410251  ,  021-56421613

شرایط فریت بار مسافری به روسیه

فریت بار به روسیه

در هنگام داشتن اضافه بار(30 کیلو گرم) باید هزینه ای هنگفتی را در پای کانتر فرودگاه امام خمینی (ره) پرداخت نمایید. شرکت ایرسا ایمن بار به این افراد پیشنهاد می کند که از سرویس فریت بار این شرکت استفاده کنند تا با هزینه ی یک سوم کالا  به هریک از شهرهای روسیه فریت شود.

کافی است با کارشناسان ایرسا ایمن بارتماس گرفته تا با ارئه مشاوره رایگان در خصوص فریت بار به روسیه ، با بهترین قیمت، کوتاه ترین زمان، کاملا ایمن و با صدور بیمه نامه بین المللی خطوط هوایی کلیه لوازم منزل، لوازم دانشجویی، حیوان خانگی، لوازم شخصی و… را به شهر مورد نظر در روسیه فریت می نماید.

لازم به ذکر است که شرکت ایرسا ایمن بار مجوز رسمی از سازمان هوایی کشور داشته و دارای دفتر فعال در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) می باشد، که  بدون واسطه و به طور مستقیم با مشتریان خود همکاری می کند. بهتر است که بدانید تمامی صدور بارنامه های ایرسا ایمن بار در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی (ره) صورت می گیرد.

برای آگاه شدن از هزینه فریت بار به روسیه باید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید زیرا هر یک از شهرهای روسیه برای خود تعرفه جداگانه ای دارد. برای جلوگیری از حضور واسطه  که همیشه سبب افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و سوء استفاده برخی از افراد می گردد. برای این که بتوانید هزینه ارسال بار هوایی  به روسیه را مدیریت کنید، لازم به دانستن اطلاعاتی دارید که قیمت نهایی فریت بار به آن  موارد بستگی دارد.

هزینه و تعرفه فریت بار به روسیه

هزینه ی فریت بار به عنواینی بستگی دارد که باعث کاهش یا افزایش تعرفه می شود. در قسمت زیر به این عناوین اشاره مختصری کرده ایم:

  • هزینه انتقال تا بخش فریت کالا فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه ی بسته بندی بار جهت فریت
  • هزینه توزین، تخلیه و بارگیری و انبار داری
  • هزینه بارنامه هوایی
  • هزینه های اخذ مجوزهای مربوط به بسته بندی
  • هزینه تشریفات گمرکی و گرفتن برگه سبز یا جواز صادراتی برای محموله تجاری

موارد ذکر شده در قسمت فوق بر تعرفه ارسال بار به روسیه تاثیر مستقیم می گذارد. برای آگاهی بیشتر صفحه “هزینه فریت بار” سایت شرکت ایرسا ایمن بار را مطالعه فرمایید.

قیمت فریت بار به شهرهای مختلف روسیه

پرواز به هریک از شهرهای مختلف روسیه اعم از مسکو، سنت پیترزبورگ و… با خطوط هوایی متفاوتی صورت می گیرد که هر خط هوایی تعرفه ی جداگانه ای دارد. در ضمن مسافت طی شده نیز در هزینه ای فریت بار بسیار تاثیر گذار است، بطوری که قیمت فریت بار به مسکوی روسیه با هواپیمای امارات، با هزینه فریت بار به همان شهر با خط هوایی ایرفلوت یکسان نیست. کارشناسان ایرسا ایمن بار در دفتر فعال موجود در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) برای کمک به مدیریت هزینه مشتریان خود مشاوره آنلاین ارائه می دهند.

مدارک لازم حهت فریت بار به روسیه

  • کپی یا عکس از بلیط هواپیمای
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت شناسایی فرستنده بار
  • لیست بار موجود در بسته بندی (پکینگ لیست)

چنانچه تمایل به ارسال بارتجاری به شهرهای روسیه را دارید باید مدارک و مجوزهای دیگری را هم به گمرک امام خمینی (ره) ارائه کنید. که به شرح زیر است.

  • اخذ کارت بازرگانی یا معرفی نامه برای فریت بار به روسیه
  • مدارک و مجوزهای لازم برای اخذ مجوز صادراتی
  • اینوویس
  • پکینگ لیست

در صورت فریت کالاهای خاص باید مدارک و مجوزهای ویژه ی را به شرکت اقدام کننده جهت فریت بار و گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) جهت ارائه آماده کنید.

راهنمای مراحل فریت بار مسافری به روسیه

برای انجام فریت بار باید مراحل به صورت کامل صورت گیرد تا بتوان بدون مشکل کالای خود را در شهر مقصد تحویل بگیرید. که این مراحل به شرح زیر است.

  • ارائه مشاوره رایگان توسط متخصصان و کارشناسان شرکت ایرسا ایمن بار
  • بسته بندی تخصصی نسبت به نوع بار
  • حمل بار از منزل یا شرکت به پایانه هوشمند فرودگاه  امام خمینی (ره)
  • اخذ و تکمیل مدارک فریت بار مسافری به روسیه
  • انجام تشریفات گمرکی جهت فریت بار به روسیه
  • صدور بارنامه، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه ارسال بار هوایی مسافری به شهرهای مختلف روسیه
  • چسباندن تگ و لیبل، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  • تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  • پشتیبانی و پیگیری کالا تا رسیدن به شهر مورد نظر در کشور روسیه

البته برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید به سایت ایرسا ایمن بار و صفحه “مراحل فریت بار “مراجعه فرمایید.

فریت لوازم منزل به روسیه

شرکت ایرسا ایمن بار خدماتی در خصوص فریت بار لوازم منزل نظیر کمد، یخچال، اجاق گاز، تخت خواب، لباسشویی، تابلوهای نقاشی، کتابخانه، میز نهار خوری، پیانو، فرش، ظروف و …. را به شهرهای مختلف روسیه مثل مسکو، سنت پترزبورگ و… به مشتریان خود ارائه می کند. این شرکت توسط متخصصین زبده لوازم منزل را در بسته بندی مخصوص قرار داده و آماده ی فریت به مقصد مورد نظر در کشور روسیه می کنند.

فریت لوازم شخصی به روسیه

کلیه لوازم شخصی خود را می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ی اضافه باری با بهره گرفتن از سرویس فریت بارشرکت ایرسا ایمن بار به شهرهای مورد نظر در روسیه ارسال فرمایید. برای فریت وسایل فقط کافی است چند روز قبل از پرواز چمدان حاوی وسایل شخصی را به شرکت ایرسا ایمن بار جهت فریت بار بسپارید.

فریت  لوازم دانشجویی به روسیه

اگر تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر روسیه نظیر دانشگاه کازان، دانشگاه لومونوسوف مسکو، دانشگاه سن پترزبورگ، دانشگاه تومسک و… را دارید، می توانید کلیه لوازم دانشجویی اعم از کتاب و جزوات درسی، سی دی و لوح های فشرده آموزشی، پوشاک، خشکبار و غذاهای آماده در بسته بندی را به شهر مورد نظر در روسیه فریت نمایید.

فریت حیوان خانگی به روسیه

جهت فریت حیوان خانگی نظیر سگ، گربه، خرگوش، پرنده، ماهی آکواریومی و تزئینی و… می توانید با شرکت ایرسا ایمن تماس گرفته و از خدمات ارزشمند این شرکت در باره فریت حیوان خانگی اطلاعات به دست آورید. این شرکت توسط کارشناسان با تجربه حیوان خانگی شما را در بسته بندی مخصوص قرار داده و به صورت کاملا ایمنی فریت را انجام می دهد.

فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی به روسیه

صادرکنندگانی که بارهای تجاری مانند دستگاه های الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، ابزار آلات، قطعات صنعتی، ماشین آلات صنعتی و… را به شهرهای مختلف روسیه ارسال می نمایند، می توانند با شرکت ایرسا ایمن بار همکاری کنند. این شرکت مسیرهای هوایی ، توسط معتبرترین ایرالاین های بین المللی ، با پایین ترین قیمت را به شما پیشنهاد داده و فریت بارهای تجاری را بر عهده می گیرد.

نکات پر اهمیت درباره فریت بار مسافری به روسیه

برای اقدام به فریت بار مسافری به روسیه باید نکاتی را رعایت کنید تا کالای شما در کوتاه ترین زمان به مقصد مورد نظر در روسیه برسد. که این نکات به بیان زیر است.

  • یک هفته تا دو هفته قبل از مسافرت به روسیه، برای فریت بار اقدامات لازم را انجام دهید.
  • حداقل دو روز قبل از سفر، با درنظر گرفتن ایام تعطیل گمرک  فرودگاه  امام خمینی (ره)، باید مقدمات فریت بار را انجام داده باشید.
  • در روزهای پنجشنبه، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور گمرک امام خمینی(ره) نیز تعطیل می باشد.
  • برای ارسال بار مسافری به صورت هوایی، از شرکت های معتبر که دارای مجوز حمل بار هوایی و دارای دفتر رسمی در گمرک  فرودگاه  امام خمینی (ره) هستند یاری بجویید.

کالاهای ممنوعه جهت فریت بار به روسیه

همانطور که می دانید برخی از کالاهای خطرناک طبق قوانین بین المللی در فریت بار ممنوع می باشد، پس بهتر است از این محموله های ممنوعه اطلاعات کامل تری کسب کنید تا در هنگام ارسال بار هوایی مشکلی ایجاد نشود. چنانچه در چمدان که برای فریت به گمرگ ارسال نموده اید، کالاهای ممنوعه پیدا شود باید جریمه زیادی را پرداخت کرده و پیگرد قانونی و اقدامات قضاءی به همراه خواهد داشت. کالاهای ممنوعه به شرح زیر است.

  • فلزات و سنگ های قیمتی، الکل، نمونه های مواد معدنی، هر اشیایی که مشابه سلاح، مهمات، مواد منفجره، مواد مخدر، مواد سمی، مواد رادیواکتیو و…
  • مطالب چاپی، فیلماتوگرافی، عکس، ویدئو شامل اسرار محرمانه یا دولتی که برای تبلیغ فاشیسم، تحریک نژادپرستی، خصومت ملی و مذهبی و…

برای کسب اطلاعات بیشتر از موارد گفته شده در قسمت فوق می توانید به سایت شرکت ایرسا ایمن بار مراجعه فرمایید.

راهنمای کامل تحویل بار فریت

جهت دریافت بار از گمرک فرودگاه روسیه به توضیحات و راهنمایی های نیاز دارید که در این قسمت به آن اشاره مختصری خواهیم کرد.

  • فرد تحویل گیرنده کالا باید مدارک شناسایی معتبری را به مامور گمرک نشان داده و بار را دریافت کند.
  • 24 ساعت هزینه ی انبار داری رایگان است ولی پس از این مدت نسبت به حجم  و نوع کالا تعرفه حساب می گردد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه “تحویل بار فریت” در سایت شرکت حمل هوایی سایت شرکت ایرسا ایمن بار مراجعه فرمایید.
اغلب محصلان به فکر ادامه تحصیل در دانشگاه های معروف روسیه نظیر دانشگاه لومونوسوف مسکو، دانشگاه کازان، دانشگاه سن پترزبورگ، دانشگاه تومسک و… هستند.

شرکت ایرسا ایمن بار ارائه خدمات فریت بار وظیفه ارسال بار هوایی وسایل دانشجویی محصلان اعم از سی دی و لوح های فشرده آموزشی، پوشاک، خشکبار و غذاهای آماده در بسته بندی، کتاب و جزوات درسی و… را از صفر تا صد برعهده می گیرد. مدارک و مجوزهای مورد نیاز جهت فریت بار به روسیه کار بسیار دشواری است پس برای سهولت در فریت کالای خود اخذ چنین مجوزهای را به شرکت های باتجربه که مجوز رسمی از سازمان های حمل و نقل هوایی دارند، بسپارید.