راهنمای دقیق 0 تا 100 فریت بار به فرانسه

فریت بار به فرانسه ( ارسال بار هوایی به فرانسه ) با بسته بندی دقیق و ایمن توسط بهترین متخصصین پکینگ شرکت فریت بار ایرسا ایمن بار : اگر به دنبال ارسال کالا به کشور فرانسه هستید فریت بار بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این روش کالای شما در مدت زمان کم و با مناسب ترین قیمت به کشور مقصد می رسد. افراد به دلایل مختلف از جمله تحصیل و مهاجرت به کشور فرانسه سفر می کنند و در این کشور به وسایل اولیه نیاز دارند که تهیه آن ها سخت است و باید با خود ببرند.

مسافران می توانند این وسیله ها را با فریت بار و قبل از سفر خود به کشور مقصد ارسال کنند. در این قسمت به بررسی فریت بار و نحوه آن می پردازیم.

کشور فرانسه

بر پایه مساحت، فرانسه ( France ) بزرگ ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به ‌شمار می‌آید. پایتخت فرانسه، شهر پاریس است. این شهر بزرگ ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه است. فرانسه دارای یکی از پیشرفته ترین و قوی ترین زیرساخت های حمل و نقل است. حمل و نقل در فرانسه، همانند بخش ها و زیرساخت های دیگر موجود در این کشور از کیفیتی جهانی و برتر برخوردار است.

فرانسه با داشتن مساحتی به اندازه ی ۵۵ هزار کیلومتر مربع (به عنوان بزرگترین کشور اتحادیه‌ی اروپا) یکی از فشرده ‌ترین سیستم ‌های حمل و نقل را دارد، بطوریکه به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر‌مربع ۲/۶ کیلومتر خط ریلی و ۱۴۶ کیلومتر جاده سطح کشور فرانسه را پوشانده است. این سیستم شامل خطوط ریلی، جاده ها، و خطوط هوایی و آبی می شود.

روش های فریت بار به فرانسه

فریت بار به فرانسه

فریت بار به دو روش هوایی و دریایی انجام می شود که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. از آنجا که یکی از مهم ترین دغدغه و مشکلات مسافران حمل اسباب و اثاثیه است به دنبال کم هزینه ترین و امن ترین روش هستند. فریت بار در این میان حرف اول را میزند که برای آشنایی بیشتر با آن به بررسی روش های آن می پردازیم.

پست و ارسال بار هوایی به فرانسه

ارسال بار با هواپیماهای مسافربری هزینه زیادی دربر دارد همچنین نمی توان تمامی وسایل را با این روش ارسال کرد. برای این کار فریت بار به وجود آمده است که یکی از روش های آن فریت هوایی است. در این روش کالاها در سریع ترین زمان ممکن به کشور مقصد می رسند.

از نظر ایمنی نیز حرف اول را می زند ولی اگر بخواهیم هزینه آن ها را با روش دریایی مقایسه کنیم نسبت به آن کمی زیاد است. با این حال در مقایسه با روش های مختلف ارسال کالا به فرانسه هزینه مقرون به صرفه ای دارد. در این روش شما می توانید انواع کالا و حتی حیوانات زنده نیز ارسال کنید.

فریت دریایی به فرانسه

در این روش کالاها با استفاده از کشتی و از راه دریا به کشور مقصد می رسند که گاها در برخی کشورها این روش به دلیل عدم وجود راه دریایی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این روش بیشتر برای کالاها سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه فریت دریایی نسبت به فریت هوایی هزینه کمتری دارد ولی به زمان زیادی نیاز دارد. اگر قصد ارسال کالا با روش دریایی را دارید بهتر است برنامه ریزی دقیقی داشته و زمان را در نظر بگیرید تا در کشور مقصد دچار مشکل نشوید.

ویژگی های مثبت فریت بار به فرانسه

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

زمان برای مسافران حرف اول را می زند و باید به درستی برنامه ریزی شود. در این روش با استفاده از ناوگان های مدرن هواپیمایی کالاها در مدت زمان مناسب به کشور فرانسه میرسند. برای مثال مهاجران می توانند یک هفته قبل از سفر خود کالاهای خود را ارسال کنند و پس از رسیدن به کشور مقصد کالاهای خود را تحویل بگیرند.

ارسال ارزان و مقرون به صرفه

ارسال بار هوایی علاوه بر سریع تر بودن بسیار ارزان تر است، همچنین استفاده از کانتینر های بزرگ دریایی و یا اجاره کردن کل فضای کامیون و یا تریلی ها برای حمل بار و کارگو در حجم و وزن کم، خردمندانه و بدون صرفه اقتصادی است.

بنابراین اگر تاجر، مسافر و یا مهاجر هستید و قصد ارسال خرده بار، چه بصورت اضافه بار مسافری و یا اثاثیه منزل و یا چه به شکل تجاری و کارگو، به کشورهای اروپایی همچون فرانسه را دارید، ارسال بار از طریق حمل و نقل هوایی و با استفاده از سیستم مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت کارگو فرودگاه امام، به صرفه ترین، بی دردسر ترین و ساده ترین روش است.

راهی مطمئن برای ارسال کالا

در این روش کالاها با توجه به شرایطی که دارند بسته می شوند و در طول مسیر آسیب نمی بینند. همچنین در این روش جا به جایی بار کمتر رخ می دهد از این رو کالاها خسارت کمتری می بینند. اگر بخواهیم به ایمن ترین روش برای ارسال کالا به کشورهای مختلف اشاره کنیم فریت بار هوایی بهترین گزینه خواهد بود.

چه کالاهایی را می توان از طریق فریت بار به فرانسه ارسال کرد؟

بهتر است بدانید در روش هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید انواع کالاهای مجاز در کشور مقصد را ارسال کنید. از جمله این موارد می توان به کالای منزل، کالاهای صادراتی از جمله زعفران و پسته، حیوانات زنده، تابوت و جنازه و … اشاره کرد. این کالاها با توجه به نوع خود بسته بندی و در محیط مناسب ارسال می شوند.

فرایند اداره فریت بار هوایی چقدر به طول می انجامد؟

فریت بار به انجام مراحل مختلفی نیاز دارد. در مرحله اول بارها بسته بندی و به فرودگاه ارسال می شوند و سپس کارهای اداره آن ها انجام می شوند.

پروسه اداری فریت بار در حالت معمول، خوش‌بینانه، یک روز کامل کاری از اعلام بار در گمرک تا صدور بارنامه، انجام امور گمرکی و حراستی و تحویل بار به ایرلاین به طول خواهد کشید. فریت بار هیچ محدودیتی ندارد و همه افراد چه ایرانی و چه غیر ایرانی می توانند از این روش برای ارسال کالا به فرانسه استفاده کنند.

بررسی هزینه مورد نیاز برای فریت بار به فرانسه

هزینه فریت بار به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها نوع کالا و شهر مقصد می باشد. برخی از کالاها مانند کالاهای شکستنی به بسته بندی خاصی نیاز دارند از این رو هزینه زیادی نیز صرف آن ها می شود. همچنین وزن و حجم کالا نیز تاثیر زیادی دارد.

توجه داشته باشید که هرچه طول مسیر زیاد باشد هزینه مورد نیاز نیز بیشتر خواهد شد. ولی در حالت کلی فریت بار مقرون به صرفه ترین روش برای ارسال کالا به خارج می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها