فریت بار به انگلیس – لندن : بار مسافری و تجاری با نرخ بارنامه 1402

ارسال بار هوایی – فریت بار به انگلیس با بسته بندی 100 درصد تضمینی و نرخ مصوب هواپیمایی ها برای ارسال بار مسافری و تجاری با ما تماس بگیرید  :  اگر به دنبال شرکتی معتبر برای فریت بار تجاری و وسایل منزل هستید، پیشنهاد ما به شما بهره گرفتن از خدمات ارزنده شرکت ایرسا ایمن بار می باشد.

این شرکت تمامی کارهای مربوط به فریت کالا را از صفر تا صد با کمترین هزینه، ایمنی ترین بسته بندی، معتبرترین خط هوایی به شهرهای مختلف انگلستان مثل بیرمنگام، لیورپول، لیدز، منچستر، بلفاست، ناتینگهام، نیوکاسل، بلکبرن و… را انجام می دهد. ایرسا ایمن بار مجوز سازمان هوایی را کسب کرده و در فرودگاه امام خمینی(ره) دفتر فعال دارد که به مشتریان این اطمینان را می دهد که خدمات این شرکت قانونی و تحت نظارت گمرک فرودگاه امام خمینی می باشد.

برای کسب اطلاعات و آگاهی کامل مشتریان محترم سایتی طراحی شده است که در صفحات سایت توضیحات کامل درمورد خدمات و سرویس فریت بار ایرسا ایمن بار درج گردیده است، همچنین با مراجعه به این سایت می توانید از تعرفه های فریت بار به صورت آنلاین باخبر شوید.

فریت بار مسافری به انگلستان

اغلب اشخاصی که می خواهند به کشور انگلستان سفر کنند با محدودیت بار(30 کیلوگرم) رو به رو می شوند که باید هزینه ای هنگفتی را برای اضافه بار خود پای کانتر پرداخت کنند. شرکت ایرسا ایمن بار به مشتریان خود سرویس فریت بار کالا به انگلستان را پیشنهاد می کند.

هزینه ای فریت بار کالا با این روش تا یک سوم کاهش می یابد. کارشناسان ایرسا ایمن بار در خصوص فریت بار به انگلستان مشاوره هایی را به مشتریان خود ارائه می کنند. این شرکت کالا را با بهترین قیمت در کوتاه ترین زمان، به شیوه ی کاملا ایمن و با صدور بیمه نامه بین المللی خط هوایی فریت می کند.

شرکت ایرسا ایمن بار با توجه به مجوزی که از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کرده، در فرودگاه بین المللی امام خمینی دفتر رسمی دارد. به همین منظور اطمینان کامل جهت همکاری مستقیم و بدون واسطه فریت بار به مشتریان خود عرضه می کند. شایان ذکر است که تمامی بارنامه های مشتریان محترم در دفتر ایرسا ایمن بار واقع در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی(ره) صادر می گردد.

هزینه ارسال بار هوایی – فریت بار به انگلستان

بسته به اینکه تمایل دارید به کدامیک از شهرهای انگلستان کالا فریت کنید هزینه ی ارسال متفاوت باید پرداخت کنید. در ضمن حضور واسطه همیشه باعث افزایش قیمت و کاهش کیفیت خدمات در ارائه سرویس می گردد. برای مدیریت هزینه ی فریت به انگلستان به آگاهی و کسب اطلاعات نیاز دارید که از طریق سایت می توانید به همه ای خدمات دسترسی پیدا کنید و از مواردی که تعرفه فریت به آن ها وابسته است آگاه شوید.

تعرفه ی فریت بار به انگلستان به چه چیزی بستگی دارد؟

هزینه های ارسال بار به انگلستان به مواردی بستگی دارد که برای آگاهی از این موارد به قسمت زیر مراجعه فرمایید.

  • هزینه بسته بندی بار
  • هزینه حمل و نقل تا قسمت فرودگاه امام خمینی(ره)
  • هزینه توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه بارنامه هوایی
  • • هزینه  تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری(برگه سبز) یا جواز صادراتی برای بارهای تجاری

هزینه ارسال بار به شهرهای انگلستان به موارد ذکر شده بستگی دارد که برای توضیحات کامل می توانید به صفحه “هزینه فریت بار” در سایت شرکت ایرسا ایمن بار مراجعه فرمایید. آشکار است که آگاهی داشتن به مسائل قیمت و تعرفه در مدیریت هزینه ای فریت بار بسیار موثر می باشد.

استعلام نرخ آنلاین فریت بار به انگلستان

امکاناتی در سایت شرکت ایرسا ایمن بار ترتیب داده شده است که مشتریان عزیز بتوانند به آسانی از قیمت تمام شده به صورت آنلاین، جهت فریت بار به شهرهای مختلف انگلستان اطلاعات کسب نمایند. با وارد کردن وزن بار و مقصد فریت، قیمت تمام شده با هواپیمایی ایران ایر برای شما به صورت آنلاین نمایش داده می شود.

هزینه ارسال بار به شهرهای انگلستان

شایان ذکر است که هزینه ارسال بار به شهرهای مختلف کشور انگلستان مثل لندن، لیدز، نیوکاسل، بلکبرن، هالیفاکس، لیسبورن، بارنزلی، منچستر، بلفاست، ناتینگهام و… باهم متفاوت است. به طوری که پرواز به هریک از این شهرها، با خط هوایی مختلفی صورت می گیرد.

در ضمن مسافت هر کدام از شهرها در قیمت فریت بار هوایی بسیار تاثیرگذار است. بطور مثال امکان پذیر است که قیمت ارسال بار هوایی به لندن با خط هوایی امارات، با تعرفه ارسال بار به همان شهر با هواپیمایی قطری متفاوت باشد. برای مدیریت هزینه فریت بار می توتنید با واحد ارسال یا فریت بار شرکت ایرسا ایمن بار در ارتباط باشید و اطلاعات کافی را کسب نمایید.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به انگلستان

برای فریت بار به شهرهای مختلف انگلستان به صورت هوایی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مدارکی مورد نیازاست، که بدین شرح می باشد.

  • یک عدد کپی یا عکس از بلیط هواپیما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده ی بار
  • پکینگ لیست(لیست بار موجود در بسته بندی)

اگر تمایل به فریت بار تجاری به کشور انگلستان را دارید باید به غیر از مدارک بالا مدارکی دیگری هم ارائه کنید که عبارت است از :

  • کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به انگلستان
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته بندی)
  • اینوویس

اگر کالا یا بار خاصی را قرار است فریت کنید باید مجوزها و مدارک خاصی را به شرکت ایرسا ایمن بار تحویل دهید برای کسب اطلاعات بیشتر با امور صادرات تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مراحل فریت بار به انگلستان

با توجه به این که شرکت ایرسا ایمن بار، صفر تا صد حمل بار یا فریت بار به صورت هوایی را بر عهده می گیرد اما برای آگاهی مشتریان عزیز تمامی مراحل ارسال هوایی بار به شهرستان انگلستان را در این قسمت بیان کرده ایم.

  • ارائه مشاوره رایگان در خصوص فریت بار به انگلستان
  • انتقال بار از منزل یا شرکت به فرودگاه امام خمینی(ره)
  • تهیه و تکمیل مدارک فریت بارسافری
  • گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار
  • انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار
  • صدور بارنامه، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری به مقصد انگلستان
  • الصاق تگ و لیبل، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  • تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتریان و تسویه حساب
  • پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن کالا به شهر مورد نظر

برای آگاهی ازهر یک از موارد فوق می توانید به صفحه “مراحل فریت بار” در سایت شرکت ایرسا ایمن بار مراجعه فرمایید.

خدمات فریت بار ایرسا ایمن بار به انگلستان

شرکت ایرسا ایمن بار وظیفه ی فریت کالاهای مانند لوازم منزل، لوازم شخصی، وسایل دانشجویی، حیوانات خانگی، بارهای نمایشگاهی و تجاری و… را برعهده دارد. به توضیح هریک از فریت بارها می پردازیم.

فریت هوایی لوازم منزل به انگلستان

از ایران به شهرهای مختلف انگلستان مثل لندن، بیرمنگام، لیورپول، لیدز، منچستر، بلفاست، ناتینگهام، نیوکاسل، بلکبرن، هالیفاکس، لیسبورن، بارنزلی و…می توانید تمامی لوازم منزل را به صورت هوایی فریت کنید. تمامی وسایل منزل اعم از پیانو، کمد، تخت خواب، یخچال، بوفه، فرش، ظروف و البسه و… توسط کارشناسان بسته بندی ویژه فریت بار شده و سپس به صورت هوایی به شهر مقصد ارسال می گردد.

ارسال لوازم شخصی به انگلستان

کلیه لوازم شخصی بدون پرداخت هزینه ای زیادی توسط شرکت ایرسا ایمن بار به شهرهای کشور انگلستان فریت می شود. فقط کافی است چند روز قبل از پرواز چمدان حاوی وسایل شخصی را به شرکت ایرسا ایمن بار بسپارید. تا در زمان معین و با کمترین هزینه چمدان شما را فریت کند.

فریت لوازم دانشجویی به انگلستان

اگر قصد ادامه ای تحصیل در کشور انگلستان را دارید نگران فریت لوازم مورد نیاز مثل پوشاک، کتاب و جزوات درسی، سی دی لوح فشرده، مواد خوراکی و.. نباشید زیرا شرکت ایرسا ایمن بار تمامی کارها و مجوزهای فریت بار شما را انجام داده و در مقصد بار شما را تحویل خواهد داد.

ارسال هوایی حیوان خانگی به انگلستان

چنانچه حیوان خانگی دارید که می خواهید به یکی از شهرهای انگلستان فریت کنید با کادر تخصصی ایرسا ایمن بار مشورت های لازم را انجام دهید، زیرا این شرکت فریت حیوانات خانگی مثل خرگوش، سگ، گربه، پرنده، ماهی آکواریومی یا تزئینی و… را برعهده دارد. برای آگاهی بیشتر به صفحه ی “حمل هوایی حیوانات خانگی” مراجعه فرمایید.

فریت بار تجاری و نمایشگاهی به انگلستان

جهت ارسال بارهای تجاری اعم از ماشین آلات صنعتی، دستگاه های الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، قطعات صنعتی، ابزارآلات و… به شهرهای مختلف انگلستان می توانید از سالها تجربه شرکت ایرسا ایمن بار در این زمینه بهره ببرید. کارشناسان ایرسا ایمن بار با بهترین مسیرهای خط هوایی و معتبرترین ایرلاینهای بین المللی کالای تجاری مشتریان خود را فریت می کند.

نکات مهم در مورد فریت بار به انگلستان

برای سهولت در ارسال و تحویل بار باید به نکاتی توجه داشته باشید تا فریت بار با مشکل رو به رو نشود و در مدت زمان کوتاه به مقصد مورد نظر ارسال گردد. که نکات به شرح زیر است.

  • یک هفته تا دو هفته پیش از مسافرت به انگلستان، برای فریت بار با شرکت ایرسا ایمن بار تماس بگیرید.
  • ایام تعطیل گمرک فرودگاه امام خمینی را در نظر گرفته، حداقل دو سه روز پیش از سفر اقدام به ارسال بار فرمایید.
  • گمرک امام خمینی در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی کشور تعطیل می گردد.

برای فریت بار مسافرتی، از شرکت های که دارای مجوز حمل هوایی بار هستند و در فرودگاه امام خمینی دفتر فعال دارند کمک بجویید.

راهنمایی تحویل بار در انگلستان

ارائه ای برخی از مدارک در تحویل بار ضروری است و اگر مدارک لازم به گمرک داده نشود تحویل بار انجام نمی گیرد پس برای انجام تحویل بار باید به عنوان های که گفته شده است توجه فرمایید.

  • هزینه انبار داری تا 48 ساعت رایگان است و سپس با توجه به وزن، حجم و نوع بار محاسبه می شود.
  • هزینه خدمات فرودگاهی در انگلستان بین 30 تا 40 دلار است.
  • برای استفاده از معافیت 4 ساله از پرداخت حقوق و عوارض فریت بار به مبدا، تکمیل فرم دیکلریشن که همان اظهارنامه گمرکی است، الزامی می باشد.
  • ارائه پکینگ لیست، اینوویس، شماره بارنامه و کارت شناسی (پاسپورت) در مقصد ضروری است.
  • مقدار ارز مجاز همراه برای هر نفر بدون اعلام به گمرک 10 هزار دلار است.

همراه بردن غلات و محصولات کشاورزی، به دلیل جا به جایی بیماری ها ی گیاهی بین قاره ها، به کشور انگلستان ممنوع است.

مهاجرانی که قصد سفر به انگلستان را دارند با محدودیت بار مواجه می شوند که شرکت ایرسا ایمن بار با ارائه خدمت فریت بار این مشکل حل کرده است. بطوری که فریت بار را با یک سوم قیمت و با بهترین کیفیت و بسته بندی انجام می دهد.

این شرکت خدمات خود را بدون واسطه و بطور مستقیم و تحت نظر گمرک فرودگاه امام خمینی انجام می دهد، که خود این موضوع باعث اعتماد مشتریان به این شرکت می گردد. شرکت ایرسا ایمن بار همه روزه به جزء روزهای پنجشنبه ، جمعه و سایر روز های تعطیل رسمی به مشتریان خود خودمات ارائه می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها