فریت بار به آمریکا با بهترین خدمات بسته بندی

از خدمات ارزنده شرکت ایرسا ایمن بار می توان به فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی، لوازم خانگی، تجهیزات ماشین آلات، حیوانات خانگی و… اشاره کرد. این شرکت توسط معتبرترین خطوط هوایی و با ارائه بهترین سرویس مثل بسته بندی کامل، تحویل از درب منزل یا شرکت، ترخیص بار از گمرک و تحویل در مقصد مورد نظر در شهرهای آمریکا را به مشتریان خود عرضه می کند. ارسال بار به هریک از شهرهای مختلف آمریکا هزینه و تعرفه متفاوتی دارد که باید از این موضوع آگاه باشید.

در ارسال بار به آمریکا مدارک و مجوزهایی مورد نیاز است، که قبل از فریت باید مدارک تکمیل شده به دفتر فعال شرکت ایرسا ایمن بار در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارائه شود. شایان ذکر است که برای فریت بارهای تجاری مدارک و مجوزهای بیشتری مورد نیاز است که اخذ برخی از مجوزها الزامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و راهنمایی های کامل را را به دست آورید.

فریت بار مسافری به آمریکا

مسافرانی که با محدودیت ایرلاین ها (حدود 30 کیلوگرم) در مقدار بار روبه رو می شوند، باید هزینه ای زیادی را پای کانترپرداخت کنند. پیشنهاد ما برای مسافرانی که قصد سفر به ایالات متحده آمریکا دارند و بار اضافه را می خواهند به این کشور ببرند این است که از خدمات فریت بار مسافرتی شرکت ایرسا ایمن با بهره ببرند و هزینه ایشان را تا یک سوم کاهش دهند. کارشناسان ایرسا ایمن بار بهترین مشاوره در خصوص فریت بار به آمریکا را به مشتریان خود ارائه می کنند.

این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت بار یا محموله را به مقصد ارسال می کند. شایان ذکر است که شرکت برای تمامی محموله های خود بیمه نامه های بین المللی خطوط هوایی برای فریت کردن صادر می کنند. کالاهایی نظیر لوازم منزل، فرش، خوراک، پوشاک، کتاب، پیانو، قطعات یدکی، انواع دستگاه های صنعتی، نمونه های تجاری و… با بسته بندی ایمن و اخذ مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد در حیطه ای وظایف شرکت ایرسا ایمن بار می باشد.

شرکت ایرسا ایمن بار با اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی (ره) دفتر فعال دارد، مستقیم و بدون واسطه زمینه ی فریت کردن بار به آمریکا را فراهم کرده است. شایان ذکر است که تمامی بارنامه های مشتریان عزیز در دفتر ایرسا ایمن بار واقع در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی (ره) صادر می گردد.

هزینه فریت کردن بار به آمریکا

برحسب این که مشتری قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای ایالات متحده آمریکا را دارد هزینه فریت بار هم متفاوت خواهد بود. با این حال حضور واسطه ها همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت در خدمات و سوء استفاده در انجام هر خدمتی می گردد. برای اینکه هزینه ای خود را برای فریت کردن بار به آمریکا مدیریت کنید، باید از نکاتی که قیمت فریت کردن به آن ها بستگی دارد آگاه شوید و اطلاعاتی را به دست آورید.

تعرفه فریت بار به آمریکا به چه چیزی بستگی دارد؟

افزایش و کاهش هزینه ای فریت کردن به آمریکا به مواردی بستگی دارد که در قسمت زیر به آن ها اشاره کرده ایم.

  • هزینه بسته بندی بار فریت
  • هزینه حمل تا قسمت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه توزین ( تخلیه، بارگیری و انبارداری)
  • هزینه های گرفتن مجوزهای مربوط به ارسال بار به آمریکا
  • هزینه بار نامه هوایی به آمریکا

هزینه تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگ سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری از مهم ترین تعرفه ی ارسال بار به آمریکا می باشد.

مینیمم قیمت فریت بار به آمریکا

در شرکت های حمل و نقل هوایی قانونی به نام هزینه مینیمم وجود دارد، که مشتریان می توانند با استفاده از این قوانین در هزینه ای ارسال بار به آمریکا صرفه جویی کنند. برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد مواردی که با هزینه ارسال رابطه مستقیم دارد می توانید به صفحه “هزینه فریت بار” مراجعه نمایید. آشکار است که آگاهی داشتن نسبت به موارد ذکر شده در مدیریت هزینه ای ارسال بار به مقصد مورد نظر بسیار تاثیرگذار است.

قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف آمریکا

همان گونه که قبلا گفته شد، هزینه ی فریت بار به شهرهای مختلف آمریکا با هم مختلف است. هزینه ای فریت بار به شهرهای آیالات متحده آمریکا مثل بوستون، لس آنجلس، شیکاگو، سان فرانسیسکو، نیویورک، میامی، واشنگتن دی سی، آستین، دنور و… با یک دیگر متفاوت می باشد.

زیرا پرواز به هریک ازاین شهرها، با خط هوایی متفاوتی صورت می گیرد، در ضمن فاصله هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی موثر است. به طور مثال قیمت ارسال بار هوایی به فرودگاه جان اف کندی نیویورک با هواپیمایی امارات، با تعرفه و قیمت فریت بار به همان شهر با هواپیمایی قطر متفاوت است. کارشناسان شرکت ایرسا ایمن بار در واحد ارسال بار فرودگاه امام خمینی (ره)، مشتریان را درچگونگی مدیریت هزینه ارسال کالا کمک شایانی می نمایند.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار هوایی به آمریکا

برای ارسال بار به صورت هوایی و از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) مدارکی مورد نیاز است که عبارت است از :

  • یک عدد کپی یا عکس از بلیط هواپیمایی
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته بندی ها)

اما اگر قصد ارسال بار تجاری به آمریکا را دارید، باید مدارکی دیگری را هم ارائه کنید که به شرح زیر است.

  • کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به آمریکا
  • ماخذ مجوزهای لازم جهت صدور مجوزهای صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکنیگ لیست (لیست بار موجود در بسته بندی)
  • اینوویس (سیاهه خرید یا فاکتور)

ایلات متحده ممکن است در ارسال برخی از کالاها محدودیتی را اذعان کرده باشد که برای فریت باید مجوزهای خاصی را اخذ کند. برای اطلاعات بیشتر با امور صادرات تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مراحل فریت بار مسافری به آمریکا

با توجه به این که شرکت ایرسا ایمن بار، صفر تا صد حمل بار هوایی مشتریان را بر عهده می گیرد اما برای کسب اطلاعات بیشتر تمامی مراحل ارسال یا فریت بار به شهرهای آمریکا را بیان کرده ایم.

  • مشاوره رایگان با متخصصین و کارشناسان شرکت ایرسا ایمن بار
  • بسته بندی تخصصی بار
  • انتقال بار از منزل یا شرکت به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)، این خدمت به صورت رایگان انجام می گیرد.
  • تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافری (مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به آمریکا)
  • گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به آمریکا
  • انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به آمریکا
  • صدور بار نامه هوایی، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بارمسافری به آمریکا
  • الصاق تگ و لیبل، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین در پایانه هوشمند بار ایران واقع در فرودگاه امام خمینی (ره)
  • تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  • پشتیبانی و پیشگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر در کشور آمریکا

در خصوص مورد بسته بندی بار لازم به ذکر است که شرکت ایرسا ایمن بار کالاها و محموله های حساس و شکننده را با بسته بندی مخصوص در جعبه ی چوبی قرار داده و ارسال می کند.

خدمات فریت بار ایرسا ایمن بار به ایالات متحده آمریکا

ایرسا ایمن بار خدمات ارزنده ای را در فریت بار به آمریکا به مشتریان خود ارائه می کند که این سرویس ها ویژه این شرکت می باشند. این خدمات به شرح زیر است.

ارسال هوایی لوازم منزل به آمریکا

از جمله خدمات شرکت ایرسا ایمن بار ارسال کلیه ی لوازم منزل به شهرهای مختلف آمریکا مثل دنور، آستین، سیاتل، فرانسیسکو، لس آنجلس، نیویورک و… به صورت هوایی بر عهده گرفته است. همه ی لوازم منزل مشتریان اعم از تخت و خواب، تابلوی نقاشی، کتابخانه، ظروف و البسه، ماشین لباسشویی، پیانو و… از طریق تیم تخصصی شرکت ایرسا ایمن بار بسته بندی ویژه فریت بار شده و به صورت هوایی به مقصد مورد نظر در آمریکا فریت می کند.

ارسال هوایی لوازم شخصی به آمریکا

مسافرانی که قصد سفر به آمریکا دارند گاهی اوقات باید برای اضافه بار مبالغ گزافی را بپردازند. برای مدیریت هزینه می توانید چند روز قبل از پرواز چمدان خود را که حاوی وسایل منزل و شخصی است را به مقصد مورد نظر درهریک از شهرهای کشور آمریکا ارسال کنید.

فریت لوازم دانشجویی به آمریکا

برخی از افراد خواستار ادامه ای تحصیل در یکی از دانشگاه های معتبر آمریکا می باشند. به همین منظور می توانید تمامی لوازم مورد نیاز خود را اعم از سی دی و لوح فشرده، مواد خوراکی، کتاب، پوشاک و… را به شهر های آمریکا فریت کنید.

ارسال هوایی حیوان خانگی به آمریکا

در صورتی که قصد دارید حیوان خانگی خود را مثل گربه، خرگوش، پرنده، ماهی، سگ و… را از طریق خط هوایی به یکی از شهرهای آمریکا فریت کنید می توانید از خدمات شرکت ایرسا ایمن بار در این زمینه بهره ببرید. برای کسب آگاهی لازم درمورد فریت حیوانات خانگی به کشور آمریکا صفحه حمل و نقل هوایی حیوانات خانگی را مطالعه کنید.

ارسال بارهای تجاری و نمایشگاهی به آمریکا

به منظور ارسال یا فریت بارهای تجاری مانند دستگاه های الکترونیکی، تجهیزلت پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، ابزار آلات،ماشین آلات صنعتی و… به ایالات متحده از سالها تجربیات شرکت ایرسا ایمن بار در این زمینه کمک بخواهید. کارشناسان این شرکت بهترین مسیرهای حمل هوایی، توسط معتبرترین ایرلاین های بین المللی را به مشتریان خود پیشنهاد می کند تا با پایین ترین قیمت ، کالا یا محموله به مقصد مورد نظر به صورت زمینی، هوایی و دریایی ارسال گردد.

نکات مهم در مورد فریت بار مسافری به آمریکا

به جهت فریت یا ارسال کالا به کشور آمریکا باید زمان مشخصی اقدام به فریت نمایید تا بار شما در زمان تعیین شده به مقصد تحویل داده شود به همین منظور به نکات گفته شده در قسمت زیر توجه نمایید.

  • یک هفته تا ده روز قبل از مسافرت به ایالات متحده، برای فریت کردن بار یا محموله با شرکت ایرسا ایمن بار تماس بگیرید.
  • با در نظر گرفتن ایام تعطیل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) دو روز قبل از مسافرت برای انجام کارهای فریت بار دست به کار شوید.
  • گمرک امام خمینی (ره) در روزهای پنجشنبه، جمعه و دیگر تعطیلات رسمی کشور تعطیل است.

در داخل ایران خطوط هوایی به مقصد آمریکا وجود ندارد و ارسال محموله توسط ایرلاین های خارجی مثل قطر یا امارات فریت می شود.

راهنمای تحویل فریت بار در آمریکا

برای تحویل بار در کشور آمریکا به کسب اطلاعات و راهنمایی های نیاز دارید که ما به 4 نمونه از مهم ترین موارد اشاره ای داشته ایم.

  • هزینه انبارداری تا 48 ساعت رایگان می باشد و بعد از دو روز با در نظر گرفتن وزن، حجم و نوع بار هزینه محاسبه می شود.
  • هزینه ای خدمات فرودگاهی در ایالات متحده بین 30 تا 40 دلار است.
  • تکمیل فرم دیکلریشن (Declaraion card) نیز همان اظهار نامه گمرکی است، به جهت استفاده از معافیت 4 ساله از پرداخت حقوق و عوارض ارسال کالا به مبدا الزامی می باشد.
  • ارائه پکینگ لیست و اینوویس، شماره بار و پاسپورت در گمرک مقصد ضروری است.

افرادی که مقیم ایالات متحده هستند بدون پرداخت مالیات می توانند فریت بار را انجام داده و از خدمات ویژه ای شرکت ایرسا ایمن بار بهره مند شوند.

فریت کالا به ایالات متحده از راه های هوایی، دریایی و زمینی به صورت کاملا قانونی، با سرعت عمل بالا و تضمین سلامتی(ایمنی) محموله، در شرکت ایرسا ایمن بار سال هاست که ارائه می شود.

با داشتن تجربه بالا در فریت بار به آمریکا که شامل شهرهای لس آنجلس، شیکاگو، سان فرانسیسکو، نیویورک، میامی، واشنگتن دی سی، آستین، دنورو… می شود باعث شده است تعداد کثیری از مسافران و افراد مقیم کشور آمریکا این شرکت را به عنوان امین خود در انتقال تجهیزات و کالاهای خود از ایران به شهر اقامت خود در آمریکا انتخاب کرده اند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها