فریت بار به آلمان با بسته بندی کاملا تخصصی و 100 % تضمینی

ارسال بار مسافری و فریت بار به آلمان با تمامی هواپیمایی های داخلی و خارجی :  کامل ترین و گسترده ترین شبکه ای فریت بار به خارج از کشور به خصوص آلمان از حیطه وظایف شرکت ایرسا ایمن بار می باشد. این شرکت فریت بار به شهرهای مختلف آلمان مثل برلین، مونیخ، اشتوتگارت و… و انواع کالاها از قبیل لوازم منزل و کالا های تجاری و… را فریت می کند.

فریت بار در ایرسا ایمن بار با بسته بندی مخصوص، کم ترین هزینه، مدت زمان کوتاه و با بهترین و معتبرترین خطوط هوایی و دریایی ارسال می گردد.

مسافرانی که از طریق شرکت ایرسا ایمن بار محموله ای خود را به آلمان فریت کرده اند، آگاه هستند که کارشناسان و متخصصان با تجربه و کار بلدی با این شرکت همکاری می کنند و تمامی کارها به طور کلی صفر تا صد فریت کالا را خود این کارشناسان انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ای فریت، چگونگی فریت بار، مدارک و مجوزهای لازم و… می توانید به سایت ایرسا ایمن بار مراجعه کنید.

فریت بار مسافری به آلمان

فریت بار به آلمان

با توجه به موضوع محدودیت بار ایرلاین (تقریبا 30 کیلوگرم) باید هزینه اضافه بار در پای کانتر پرداخت شود. که شرکت ایرسا ایمن بار به افرادی که اضافه بار دارند پیشنهاد می کند از سرویس فریت بار این شرکت استفاده کنند تا هزینه ای ارسال بار تا یک سوم کاهش یابد.

کارشناسان شرکت ایمن بار با ارائه مشاوره ای رایگان در خصوص فریت بار به آلمان ، کالا را با بهترین قیمت، سریع ترین زمان ممکن، بسته بندی ایمن و با صدور بیمه نامه بین المللی برای مشتریان ارسال می نماید. شرکت ایرسا ایمن بار مجوز سازمان هواپیمایی کشوری و دفتر رسمی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را دارا می باشد، به همین منظور برای اطمینان بخشیدن به مشتریان و جهت همکاری مستقیم و بدون واسطه اقدام به خدمات رسانی کرده است. تمامی بارنامه های مشتریان محترم در دفتر ایرسا ایمن بار واقع در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی صادر می گردد.

هزینه فریت بار به آلمان

بسته به این که قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای آلمان را دارید هزینه و تعرفه فریت کالا هم متفاوت می باشد. در این میان وجود واسطه نیز باعث افزایش تعرفه و کاهش کیفیت خدمات می گردد. برای مدیریت هزینه ای فریت کردن کالا بهتر است به نکاتی که قیمت تمام شده فریت بار به آن ها بستگی دارد توجه داشته باشید.

  • هزینه بسته بندی بار
  • هزینه حمل تا قسمت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه  بارنامه هوایی
  • هزینه تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای صادراتی

برای کسب اطلاعات کامل تر درباره هزینه ای ارسال بار به شهرهای آلمان، می توانید به صفحه ای “هزینه فریت بار” مراجعه نمود و توضیحات هر یک از موارد فوق را دریافت کرد. مطمئنا آگاهی داشتن نسبت به برخی از مسائل در مدیریت هزینه فریت بار به آلمان موثر خواهد بود.

قیمت فریت بار به شهرهای آلمان

شایان ذکر است که هزینه فریت بار به شهرهای مختلف آلمان مثل فرانکفورت، برلین، مونیخ، کلن، هامبورگ، دوسلدورف و… با یک دیگر متفاوت است. زیرا پرواز به هر کدام از شهرها با خطوط هوایی مختلفی صورت می گیرد و درضمن مسافت موجود در بین هر شهری در قیمت فریت بار تاثیر به آن شهر می گذارد. به طور مثال قیمت فریت بار به فرانکفورت آلمان با هواپیمایی ایران ایر، با قیمت فریت بار به همان شهر با هواپیمای قطر متفاوت است. با مشورت گرفتن از کارشناسان ایرسا ایمن بار می توانید هزینه فریت بار را مدیریت نمایید.

استعلام قیمت آنلاین فریت بار به شهرهای آلمان

مشتریان عزیز می توانند از طریق سیستم قیمت دهی آنلاین شرکت ایرسا ایمن بار تعرفه ارسال بار به شهر مورد نظر را بصورت آنلاین و به روز استعام کنند. شرکت ایرسا ایمن بار معتبرترین و با تجربه ترین شرکت در زمینه ای صادرات و فریت بار مسافرتی ، با نرخ رقابتی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به آلمان

برای فریت بار به صورت هوای به شهرهای کشور آلمان باید مدارک و مجوزهای را به دفتر فعال در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارائه دهید که به شرح زیر است.

  • یک عدد کپی یا عکس از بلیط هواپیما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته بندی)

اگر تمایل به ارسال بار تجاری به شهرهای آلمان را دارید باید به غیر از مدارک فوق مدارک و مجوزهای دیگری را نیز به دفتر ایرسا ایمن بار تحویل دهید که به شرح زیر است.

  • کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت برای فریت بار تجاری به آلمان
  • مجوزهای لازم برای اخذ مجوزهای صادراتی (در صورت ضرورت)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته بندی)
  • اینوویس

برای فریت کالاهای خاص باید مجوزهای مخصوصی گرفته شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ایرسا ایمن بار تماس گرفته و راهنمایی های کامل را به دست آورید.

مراحل فریت بار به آلمان

در فریت باربه آلمان خود شرکت ایرسا ایمن بار تمامی کارهای فریت را از صفر تا صد برعهده می گیرد ولی برای آگاهی مشتریان عزیز ما تمامی مراحل را در قسمت پایین درج کرده ایم.

  • ارائه مشاوره رایگان به مشتریان
  • بسته بندی تخصصی کالاها
  • انتقال بار از منزل یا شرکت به پایانه هوشمند فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)
  • تهیه و تکمیل مدارک فریت بار
  • گرفتن مجوزهای لازم برای فریت بار به آلمان
  • انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به آلمان
  • صدور بارنامه، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار به آلمان
  • الصاق تگ و لیبل، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  • تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  • پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن به مقصد مورد نظر

افرادی که مایل هستند از موارد فوق اطلاعات کسب کنند، می توانند به قسمت “مراحل فریت بار” سایت ایرسا ایمن بار مراجعه نمایند.

خدمات فریت بار ایرسا ایمن بار به آلمان

شرکت ایرسا ایمن بار خدماتی مانند فریت لوازم منزل، لوازم شخصی، لوازم دانشجویی، حیوانات خانگی، تجاری و نمایشگاهی و… با بسته بندی ویژه به مشتریان خود ارائه می کند. که به توضیح هر بخش از این خدمات می پردازیم.

فریت لوازم منزل به آلمان

تمامی لوازم منزل از قبیل مبلمان، اجاق گاز و یخچال، پیانو، فرش، کمد و تخت خواب تابلوی نقاشی، ظروف و البسه و… را می توانید به صورت هوایی و با کمک ایرسا ایمن بار به شهرهای مختلف آلمان مثل فرانکفورت، هامبورگ، برلین، مونیخ، کلن، اشتگارت و… فریت نمایید. کلیه وسایل توسط متخصصان ایرسا ایمن بار بسته بندی می شود و سپس از راه هوایی به مقصد مورد نظر فریت می شود.

حمل هوایی لوازم شخصی به آلمان

برای ارسال لوازم شخصی نیاز نیست که هزینه ای گزافی را برای اضافه بار پرداخت کنید بلکه شرکت ایرسا بار تمامی لوازم شخصی را با کمترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن به آلمان فریت می کند. کافی است دو سه روز قبل از پرواز وسایل خود را به ایرسا ایمن بار تحویل دهید.

فریت لوازم دانشجویی به آلمان

اغلب برخی از افراد جهت ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های معتبر آلمان به این کشور مهاجرت می کنند، برای ارسال وسایل مورد نیاز مثل پوشاک، کتاب و جزوات درسی، سی دی و لوح های فشرده، مواد خوراکی مثل غلات، آجیل و… با چالش های رو به می شوند که شرکت ایرسا ایمن بار این مشکلات را حل کرده است.

ارسال هوایی حیوان خانگی به آلمان

اگر قصد فریت حیوان خانگی اعم از گربه، سگ، خرگوش، پرنده، ماهی آکواریومی و تزینی و… به صورت هوایی و دریایی به شهرهای آلمان را دارید می توانید از شرکت ایرسا ایمن بار کمک بخواهید و برای آگاهی کامل از این سرویس به بخش حمل حیوانات زنده مراجعه نمایید.

فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی به آلمان

ماشین آلات صنعتی، دستگاه های الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، ابزارآلات، قطعات صنعتی و… جزء بارهای نمایشگاهی و تجاری محسوب می شوند. جهت فریت بارها تجاری می توانید از خدمات ایرسا ایمن بار بهره ببرید این شرکت سالیان طولانی است که در این زمینه سابقه فعالیت دارد. کارشناسان با معرفی بهترین خط هوایی و خط کشتی رانی، با معتبرترین ایرلاین های بین المللی فریت کالای شما را انجام می دهد.

نکات مهم در مورد فریت بار به آلمان

نکات مهمی در فریت بار به آلمان باید رعایت شود تا کالا در زمان معین و با بسته بندی مخصوص به شهر مورد نظر ارسال گردد. نکات مهم درباره فریت به آلمان به شرح زیر است.

  • یک هفته یا دوهفته قبل از انجام مسافرت به آلمان جهت فریت بار با شرکت ایرسا ایمن بار در ارتباط باشید.
  • حتما ایام تعطیل گمرک فرودگاه امام خمینی را در نظر گرفته و دو سه روز قبل از سفر اقدام به فریت بار کنید.
  • گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در روزهای پنج شنبه، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور، تعطیل است.

برای ارسال کالا به شهرهای مختلف آلمان از شرکت های دارای مجوز فریت بار که در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دفتر رسمی دارند خدمات بگیرید.

راهنمایی تحویل بار در آلمان

برای تحویل گرفتن بار فریت شده به آلمان به راهنمایی نیاز دارید تا با سهولت و بدون دردسر محموله ای خود را تحویل گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید. به نکات و اطلاعات زیر توجه فرمایید.

  • تا 48 ساعت هزینه ای انبار داری رایگان است و پس از آن باید با توجه به وزن، حجم و نوع بار قیمت محاسبه می گردد.
  • ارائه ای شماره بارنامه ، کارت شناسایی، پکینگ لیست و اینوویس در مقصد الزامی می باشد.

سایت ایرسا ایمن بار صفحه های را برای راهنمای هر چه بهتر شما عزیزان طراحی کرده است، با مراجعه به این سایت و صفحات می توانید راهنمایی مفید تر را به دست آورید.

مهاجرت تحصیلی و صادرات انواع کالاها و ماشین آلات امروزه برای پیشرفت هر کشوری لازم و ضروری است. از این رو مهاجران و صاحبان شرکت های صادراتی با چالش های از قبیل محدودیت بار برای ارسال وسایل منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، اقلام نمایشگاهی و… به شهرهای مختلف آلمان رو به رو می شوند، که شرکت ایرسا ایمن بار با ارائه خدمات در زمینه ای فریت بار تمامی مشکلات را از رو برداشته است.

شرکت ایرسا ایمن بار در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دفتر فعال دارد و تمامی مجوزهای سازمان هوایی کشور را اخذ کرده، آماده ای ارائه ای انواع خدمات به مشتریان خود می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها