صفر تا  100 پست و ارسال بار به کانادا با کشتی توسط بزرگترین شرکت های حمل و نقل دریایی بین المللی از طریق مشاوره با  شرکت حمل بار ایرسا ایمن بار :  یکی از روشهای ارزان قیمت حمل و نقل بار مسافری و تجاری , ارسال بار با کشتی است . این روش به خصوص برای تجار و بازرگانان بسیار کاربردی است چرا که حمل و نقل دریایی هزینه ای بسیار پایین تر از فریت بار هوایی دارد . در اصل روش ارسال بار با کشتی به صرفه تر از ارسال بار با هواپیما و زمینی است .

راه های ارتباطی شرکت ارسال بار هوایی ایرسا ایمن بار

09122391613  ,   09126027515

 021-56410251  ,  021-56421613

ارسال بار از طریق دریا به کانادا – فریت بار به کانادا با کشتی

فریت بار با کشتی

کانادا یکی از مهمترین مقاصد ایرانیان مهاجر است از این رو اطلاع از قیمت فریت بار به کانادا با کشتی برای تجار و افرادی که قصد ادامه تحصیل و یا اشتغال در کانادا را دارند اهمیت زیادی دارد. حمل بار دریایی به کانادا در وحله اول شاید برای افراد پیچیده و نگران کننده باشد چرا که یک تاجر یا فردی که می خواهد مسافرت طولانی به کانادا داشته باشد ارسال ایمن و بدون دردسر بار خود را در ذهن دارد . از این رو دغدغه ارسال بار به کانادا با کشتی گنگ و نگران کننده می شود .

شرکت خدمات بار ایرسا ایمن بار با مشاوره دقیق و کامل از روش فریت بار به کانادا با کشتی شما را از نگرانی در خواهد آورد . بسته بندی دقیق و اصولی توسط کادر متخصص پکینگ شرکت از آسیب دیدن لوازم شخصی , بار مسافری و بار های تجاری جلو گیری خواهد کرد  و این اطمینان را به افراد خواهد داد که بار بدون هیچ گونه آسیب دیدگی جدی به مقصد ارسال خواهد شد , چه از طریق دریایی و چه به صورت فریت بار هوایی به کانادا .

شرکت ایرسا ایمن بار امکان مشاوره رایگان ارسال بار مسافری و تجاری در انواع وزن ها را برای شما فراهم کرده است تا بهترین تصمیم را بگیرید . حتما قبل از اقدام به ارسال بار دریایی به کانادا با ما تماس بگرید .

ارسال بار به کانادا با کشتی به چند روش است ؟

حمل بار دریایی به کانادا به دو صورت زیر انجام می شود :

  • حمل خرده بار LCL
  • حمل فول بار FCL

چه تفاوتی بین حمل فول بار و حمل خرده بار وجود دارد؟ برای درک و آگاهی این موضوع می خواهیم یک سری توضیحات را ارائه کنیم تا با انواع کانتینرهای حمل بار از ایران به کانادا با کشتی بیشتر آشنا شوید. جهت ارسال بار با کشتی در مرحله اول و پیش از هر اقدام و فعالیتی لازم است اطلاعات مهم و مبتدی را کسب کنید.

  • وزن بار
  • حجم ابعاد بار
  • نوع بار ارسالی که از نوع چوبی، پارچه ای، شکستنی، مواد غذایی و… باشد.

انتخاب ابعاد کانتینر، نحوه ارسال بار و مشخص کردن موارد بالا مهم است، تا در مسیر یک تصمیم گیری درست و کم هزینه جهت ارسال بار به کانادا از طریق دریا را داشته باشیم.

 بهتر است که بدانید که برای ارسال بار از ایران به کانادا با کشتی محموله های ارسالی در کانتینر 20 تا 40 فوتی بارگیری می شود.

فول بار FCL چیست ؟

در روش فول بار یا همان FCL فضای کامل یک عدد کانتینر را اجاره می کنیم . این زمانی است که بار ما به اندازه یک یا چند کانتینر استاندارد 40 یا 20 فوت باشد .

نکته مهم در رابطه با اجاره کانتینر چون دو نوع کانتینر استاندارد داریم . شاید حجم بار شما به اندازه یک کانتینر 20 فوتی باشد در این صورت هم می توانید یک کانتینر 20 فوت به صورت کامل اجاره کنید یا اینکه برای کاستن هزینه و سرشکن کردن هزینه ارسال بار به کانادا با کشتی بار خود را به صورت خرده بار ارسال کنید و به جای اجاره یک کانتینر 20 فوتی از کانتینر 40 فوتی استفاده کنید . در این صورت بقیه فضای کانتینر با بار سایر افراد در یکجا قرار میگیرد و به مقصد ارسال می شود .

خرد بار LCL چیست ؟

اگر حجم بار ما کمتر از یک کانتینر باشد بر اساس میزان باری که داریم می توانیم بخشی از فضای یک کانتینر استاندارد در حمل و نقل دریایی را اجاره کنیم . در این صورت بار در کنار بار های سایر افراد به صورت مشترک در یک کانتینر قرار میگیرد.

نکته :

دو نوع کانتینر استاندارد در حمل و نقل دریایی بین المللی وجود دارد کانتینر 20 فوت و کانتینر 40 فوت طبق تصویر زیر :

ابعاد کانتینر

هزینه ارسال بار با کشتی به کانادا

بر اساس CBM فضای کانتینرها اشتراکی اجاره داده می شود، به طوری که CBM برابر با یک متر مکعب می باشد. نکته قابل توجه این است که در هر CBM بیشتر از 1000 کیلوگرم بار نمی توان ارسال و حمل کرد.

به طور مثال اگر بار شما حجمی به اندازه یک متر معکب و یا کم تر از آن را اشغال کند، اما وزن آن بیشتر از 1000 کیلوگرم باشد، صاحب بار باید هزینه بیش از 1 CBMرا پرداخت نماید. باید خاطر نشان کرد که بار های با حجم و وزن کم از طریق راه هوایی قابل فریت کردن می باشند.

اطلاعات لازم جهت ارسال بار با کشتی به کانادا

نام محل بارگیری: چنانچه قرار داد ارسال بار EXW باشد، آدرس مبدا بار و اگر FOB باشد نام بندر مبدا باید به شرکت حمل و نقل اعلام گردد.

مقصد بار: محل خروج و ترخیص بار

روش حمل بار: به شیوه FCL یا LCL

تعداد کانتینر و ابعاد آن: ۲۰ فوت یا ۴۰ فوت

حجم و وزن کارتن ها و پالت ها

کد تعرفه: کد تعرفه بر اساس نوع بار تعیین و اعلام می گردد.

مراحل ارسال بار از ایران به کانادا با کشتی

برای پیش برد هر کار و فعالیتی نیاز به گذراندن پیش نیاز است، که ارسال بار به کانادا نیز باید با طی مراحلی صورت پذیرد که مراحل به عبارت زیر است.

  • تماس با شرکت فریت بار و ثبت درخواست
  • استفاده از مشاوره های رایگان جهت آگاهی از نحوه حمل بار
  • بسته بندی مخصوص کالا
  • بارگیری کالا در مبدا
  • انجام امور گمرکی
  • بارگیری بار ارسالی به کشتی
  • صدور بیمه نامه بین المللی برای بار
  • صدور بارنامه دریایی

هزینه حمل بار با کشتی به کانادا

باری که از طریق کشتی به کانادا ارسال می گردد، سرمایه و دارایی یک شخص می باشد. باید به بسته بندی کالا بیشتر اهمیت بدهید تا در طول مسیر آسیب و صدمه نبیند.
نوع و مدل بسته بندی بار باید با توجه به وزن، جنس و حجم بار انتخاب شود. متداول ترین نوع بسته بندی به شرح زیر می باشد.

  • بسته بندی با انواع کارتن های ضخیم از جنس مقوا
  • بسته بندی با باکس چوبی
  • استفاده از پالت های چوبی و پلاستیکی

هدف از بیان جنس بسته بندی این است که تمامی محصولات و بارها با توجه به نوعی که دارند قبل از بارگیری در کانتینر در بسته بندی های مخصوص قرار گرفته باشند.

تعریف اینکوترمز

قانون و قوانین بین المللی از پیش تعریف شده که وظایف و مسئولیت خریدار و فروشنده را مشخص می کند، اینکوترمز نام دارد. قراردادهای معرفی در اینکوترمز وجود دارد که دو نوع می باشند، عبارتند از: EXW و FOB

:EXW کلیه مسئولیت ها، ریسک آسیب دیدن کالا و هزینه مبدا تا مقصد در این نوع قرار داد بر عهده خریدار می باشد.

FOB: کلیه هزینه ها، مسئولیت ها حمل کالا از درب منزل تا انبار شرکت و از بندربار گیری تا مقصد بر عهده فروشنده می باشد.

عوامل موثر در هزینه حمل بار با کشتی به کانادا

هر شرکتی بر اساس قوانین بین المللی برای ارسال بار به صورت دریایی تعرفه ای را برای خود ذکر نموده است. همچنین قیمت هر کالا به عوامل و شرایطی بستگی دارد که که در قسمت زیر به آن ها اشاره ای کرده ایم.

  • وزن و حجم بار ارسالی
  • هزینه های مربوط به امور اداری نظیر گمرک، صدور بارنامه دریایی، سم پاشی و…
  • هزینه بسته بندی و انبار داری
  • هزینه حمل کانتینرها به مقصد بندر عباس
  • نوع حمل FCL یا LCL
  • حمل بار با کشتی با توجه به مقصد نهایی بار
  • ترخیص بار در مقصد

قیمت نهایی بار برای مالک قانونی بار بسیار مهم و پر اهمیت می باشد پس مراقب باشید که هزینه پنهان از شما گرفته نشود.

شرح هزینه های پنهان

جهت دریافت خدمات، میزان، حجم و وزن باری که برای ارسال به کانادا دارید، باید هزینه ای را پرداخت نمایید. برخی شرکت ها برای جذب مشتری برخی از هزینه های ارسال را به مشتریان اعلام نمی کنند، ولی در ادامه فرایند ارسال بار هزینه های بیشتری را به مشتریان تحمیل می نمایند.

برای مثال در صورتی که بار از تهران حمل زمینی شود تا بندر عباس، بر قیمت نهای ارسال بار به کانادا از راه دریایی تاثیر گذار خواهد بود. چنانچه شرکتی که با آن قرار داد دارید هزینه حمل بار تا بندر عباس را در تعرفه اعلام شده لحاظ نکرده باشد، شما در دام هزینه پنهان خواهید افتاد.

یک مثال دیگر جهت آگاه تر شدن شما این است که با توجه به قانون های کشور کانادا اگر بار شما از جنس چوب یا در بسته بندی چوبی باشد، قبل بارگیری باید سم پاشی شده و گواهی سم پاشی را برای ارسال بار داشته باشید، که هزینه صدور گواهی سم پاشی جدا حساب شود، در این مثال هم مشتری به دام هزینه پنهان می افتد.

شفاف سازی قیمت ها

مجموعه ایرسا ایمن بار به طور کامل هزینه های مربوط به تمامی مراحل را به مشتریان خود با توضیحات اعلام می کند تا مشتریان از روند کار و قیمت ها مطلع بوده و نگرانی بابت هزینه های پنهان نداشته باشند. مشتریان محترم می توانند درخواست خود را در وب سایت ایرسا ایمن بار ثبت کرده و از کلیه جزئیات ارسال حمل بار از ایران تا کانادا از طریق دریا با کشتی راهنمایی و مشاوره های بگیرید.

مقصد نهایی در حمل بار از ایران به کانادا با کشتی

برای رسیدن به مقصد از راه دریایی به وسیله کشتی باید از بنادر کشور های مختلف عبور شود تا بار با امنیت کامل به مقصد نهایی در کشور کانادا برسد. کشور کانادا دارای 3 بندر تجاری مهم به نام های بندر تورنتو، بندر مونترال، بندر ونکوو می باشد.

بندر تورنتو نزدیک ترین و پر رفت و آمد ترین بندر کانادا به شمار می آید و اکثر کشتی های تجاری اول به این بندر می رسند و بعد از بارگیری و تخلیه بار به سایر بندرها تغییر مسیر می دهند.

مدت زمان رسیدن بار از ایران به کانادا با کشتی

عجله کردن ممنوع است بهتر است که بدانید حمل بار با کشتی به کانادا حدود 50 تا 60 روز طول می کشد. فرایند ارسال بار به کانادا طبق قوانین بین المللی انجام می پذیرد و کمی این ارسال طولانی مدت می گردد. علاوه بر مسیر دریایی که کشتی طی می کند تا به مقصد مورد نظر برسد، معقوله بارگیری و تخلیه بار نیز از زمان برترین کارها می باشد. قابل توجه است که در آن طرف مرز هم فعالیت های مربوط به تخلیه انجام می پذیرد که خواستار زمان بیشتری است.

خدمات برتر شرکت ایرسا ایمن بار

جهت آشنایی با خدمات ارزنده شرکت ایرسا ایمن بار در خصوص ارسال بار از طریق مسیر دریایی نکاتی را برای کسب اطلاعات و آگاهی شما عزیزان بیان می کنیم که به شرح زیر است.

ردیابی آنلاین

شرکت ایرسا ایمن بار روزانه موقعیت جرافیایی بار را به صورت آنلاین ردیابی کرده و از طریق ایمیل به شما نیز موقعیت بار را ارسال خواهد کرد.

ثبت اسناد و مدارک حساب کاربری شخصی

در صورت نیاز به مدارک و اسناد می توانید سریع به آن ها دسترسی پیدا کنید زیرا کلیه اسناد و مدارک مشتریان در حساب کاربری شخصی آن ها ثبت و نگه داری می شود.

حمل بار با ارزان ترین قیمت

مجموعه ایرسا ایمن بار با شرکت های حمل و نقل داخلی و خارجی زیادی همکاری می کند، بعد از بررسی بار ارسالی از میان شرکت های که قابلیت حمل بار شما را دارند، ارزان ترین و مناسب ترین شرکت حمل و نقل را به مشتریان خود معرفی می نمایید.

امکان پرداخت هزینه در 3 مقطع زمانی

مشتریان محترمی که کالای خود را با کشتی به مقصد کانادا ارسال می نمایند باید در 3 مقطع مختلف زمانی هزینه ارسال بار را پرداخت نماییند.

در مبدا: قبل از ارسال بار و در مبدا

در حین حمل بار: پس از ارسال بار و در طول مسیر مشتریان می توانند برای پرداخت هزینه اقدام نماییند.

در مقصد: در مقصد پس از پرداخت هزینه می توانید بار خود را ترخیص نمایید.

ثبت درخواست

با توجه به مطالب ذکر شده در قسمت فوق در صورت داشتن سوال می توانید با شرکت ایرسا ایمن بار تماس گرفته و پاسخ خود را دریافت نمایید. از طریق کامنت نیز می توانید نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را بیان کنید تا در اسرع وقت کارشناسان این شرکت به پیام های شما پاسخ دهند.