فریت بار به استرالیا , ارسال بار هوایی و دریایی به استرالیا

از خدمات ارزشمند شرکت ایرسا ایمن بار می توان به فریت بار کالاهای تجاری به شهرهای استرالیا اشاره کرد. اگر تمایل به فریت بار به شهرهای مختلف استرالیا را دارید، شرکت ایرسا ایمن بار با داشتن گسترده ترین و کامل ترین شبکه فریت بار امکان ارسال بار اعم از لوازم منزل، لوازم شخصی و… به شهرهای مختلف استرالیا مانند سیدنی، کانبرا، آلبری، آدلاید، بریزن و… را دارد. این شرکت با بهترین بسته بندی و با معتبرترین خطوط هوایی محموله مشتریان را به شهرهای استرالیا فریت می کند.

در فریت کردن بار به استرالیا باید به نکاتی توجه کنید تا بار شما با سلامت و ایمنی کامل در زمان تعیین شده به مقصد مورد نظر برسد. شرکت ایرسا ایمن بار کلیه ای خدمات تحویل بار و بسته بندی و ترخیص بار را انجام داده و به درب منزل یا شرکت در مقصد تحویل می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و متخصصین شرکت در تماس باشید.

فریب بار مسافری به استرالیا

با عنایت به این که مسافران با محدویت بار(حدود 30 کیلوگرم) مواجه هستند، باید هزینه ای هنگفتی را بر حسب مقدار بار اضافه در پای کانتر پرداخت کنند. شرکت ایرسا ایمن بار برای مسافران پیشنهاد می کند در صورت داشتن اضافه بار از خدمات فریت بار این شرکت استفاده کنند.

کارشناسان این شرکت بهترین مشاوره را در خصوص فریت بار به استرالیا برای مشتریان خود ارائه می کنند. از خدمات ویژه ای فریت بار ارسال لوازم خانگی، قطعات یدکی، نمونه های تجاری، پوشاک، خوشکبار و… با یک سوم هزینه، در کوتاه ترین زمان، با صدور بیمه نامه بین المللی به شهرهای کشوراسترالیا فریت می نمایند.

شرکت ایرسا ایمن بار، نمایندگی رسمی بزرگ ترین ایرلاین برای صدور بارنامه است.

سازمان هواپیمایی کشور به شرکت ایرسا ایمن بار مجوز دارا بودن دفتر فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) را داده است. این مجوز به مشریان اطمینان خاطر می بخشد که به صورت مستقیم و بدون واسطه با این شرکت برای فریت بار به استرالیا همکاری داشته باشند. باید توجه داشت که تمامی بارنامه های مشتریان عزیز، در دفتر ایرسا ایمن بار در پایانه هوشمندی بار فرودگاه امام خمینی (ره) صدور می گردد.

هزینه فریت بار به استرالیا

تعرفه ای ارسال بار به شهرهای مختلف استرالیا با هم متنفاوت است. در ضمن وجود واسطه همیشه باعث افزایش قیمت و کاهش کیفیت و همین طور باعث سوء استفاده برخی از افراد می گردد، برای این که بتوانید هزینه ای فریت بار را مدیریت کرده و با سرعت بالا فریت محموله ای خود را انجام دهید باید از خدمات و سرویس های که باعث افزایش تعرفه فریت کردن می شود آگاه شوید.

تعرفه فریت بار به استرالیا به چه چیزهایی بستگی دارد؟

تعرفه  فریت کردن به شهرهای استرالیا به عناوینی بستگی دارد که این موارد به صورت مستقیم با تعرفه ها ارتباط دارند. واضح است که آگاهی از این مسائل در مدیریت هزینه های ارسال بار، به شما کمک شایانی می کند. که این عناوین به شرح زیر است.

  • هزینه بسته بندی فریت بار
  • هزینه حمل تا قسمت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه  توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
  • هزینه بارنامه ی هوایی
  • هزینه  تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای بارهای تجاری

موارد فوق ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ای “هزینه فریت بار” مراجه کنید و توضیحات کامل را در مورد موارد ذکر شده مطالعه نمایید.

هزینه ارسال بار به شهرهای استرالیا

همان گونه که قبلا اشاره کرده ایم، هزینه ارسال بار به شهرهای مختلف استالیا باهم متفاوت است. زیرا پرواز به هریک از شهرها با یک خط هوایی جداگانه و متفاوت صورت می گیرد و در ضمن مسافت هریک از شهرها در قیمت ارسال بار موثر می باشد. به طور مثال تعرفه فریت بار به سیدنی استرالیا با خط هوایی امارات، با قیمت ارسال بار به همان شهر با هواپیمایی قطری متفاوت است. برای مدیریت هزینه و آگاهی از تعرفه ها می توانید با دفتر فعال شرکت ایرسا بار در فرودگاه امام خمینی (ره) در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به استرالیا

برای فریت بار مسافرتی به صورت هوایی توسط فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مدارکی مورد نیاز می باشد که به شرح زیر است.

  • یک عدد کپی یا عکس از بلیط هواپیمایی
  • اصل یا کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده ی بار
  • پکنیگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

اگر قصد ارسال بار به شهرهای کشور استرالیا از نوع تجاری دارید باید مدارکی دیگری را به دفتر شرکت ارائه دهید که عبارت است از.

  • کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت برای ارسال بار تجاری به استرالیا
  • مجوزهای لازم برای اخذ مجوز صادراتی (در صورت لازم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته بندی)
  • اینوویس

در برخی از موارد خاص نیاز به اخذ مجوزهای دیگری نیز وجود دارد که برای راهنمایی گرفتن از متخصصان و کارشناسان می توانید با امور صادرات بار در ارتباط باشید.

مراحل فریت بار به استرالیا

شرکت ایرسا ایمن بار تمامی خدمات فریت بار از صفر تا صد را خود برعهده می گیرد، ولی برای آگاهی و کسب اطلاعات کامل، کلیه مراحل ارسال بار به صورت هوایی به استرالیا را بیان می کنیم.

  • تماس با شرکت ایرسا ایمن بار
  • بسته بندی تخصصی بار
  • انتقال بار از منزل یا شرکت به فرودگاه امام خمینی (ره)
  • تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافرتی
  • گرفتن مجوزهای ضروری برای فریت بار به استرالیا
  • انجام تشریفات گمرکی جهت ارسال بار به استرالیا
  • صدور بارنامه، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار به مقصد در استرالیا
  • الصاق تگ و لیبل، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  • تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتریان و تسویه حساب
  • پشتیبانی و پیشگیری بار تا تحویل به شهر مورد نظر در استرالیا

“مراحل فریت بار” را می توانید در سایت شرکت ایرسا ایمن بار مشاهده کنید و اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید.

خدمات فریت بار ایرسا ایمن بار در استرالیا

از خدمات ویژه و ارزنده ای ایرسا ایمن بار می توان به ارسال تمامی لوازم منزل، وسایل شخصی، حیوانات خانگی، ماشین آلات، بارهای تجاری و… به صورت هوایی اشاره کرد.

ارسال هوایی لوازم منزل به استرالیا

کلیه ی لوازم منزل مورد نیاز اعم از کمد، مبلمان، اجاق گاز و یخچال، پیانو، فرش، تابلوهای نقاشی، ظروف و البسه و… می توانید به صورت هوایی به شهرهای مختلف استرالیا مثل سیدنی، ملبورن، کانبرا، چرت،آلبری و… فریت کنید. تمامی وسایل منزل توسط کارشناسان و متخصصین شرکت ایرسا ایمن بار بسته بندی ویژه ی بار شده و آماده ای فریت به شهرهای استرالیا می شود.

حمل هوایی لوازم شخصی به استرالیا

با کمک شرکت ایرسا ایمن بار می توانید هزینه ای ارسال بار به کشور استرالیا را مدیریت کرده و از پرداخت مبالغ گزافی برای اضافه بارخودداری کنید. کافی است برای ارسال بار به استرالیا دو یا چند روز قبل از سفر اقدام به فریت چمدان های حاوی لوازم شخصی به مقصد مورد نظر نمایید.

فریت لوازم دانشجویی به استرالیا

اگر تمایل به ادامه ای تحصیل در دانشگاه های معروف استرالیا را دارید. می توانید کلیه لوازم مورد نیاز خود از قبیل کتاب، پوشاک، کتاب و جزوات درسی، سی دی و لوح های فشرده، مواد خوراکی و… را به کمک ایرسا ایمن بار به شهرهای مورد نظر خود در استرالیا فریت کنید.

ارسال هوایی حیوان خانگی به استرالیا

در صورتی که به حیوان خانگی خود علاقه مند هستید و دوست دارید که این حیوان خانگی را با خود به کشور استرالیا ببرید می توانید با کارشناسان ایرسا ایمن بار مشورت کرده و با خط هوایی حیوان را به مقصد مورد نظر ارسال کنید. این سرویس به حیواناتی مانند سگ، گربه، ماهی آکواریومی، پرنده، خرگوش و… تعلق می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ای فریت حیوانات خانگی به صفحه ای حمل هوایی حیوان خانگی مراجعه فرمایید.

ارسال بارهای تجاری و نمایشگاهی به استرالیا

برخی از شرکت ها برای ارسال بارهای تجاری خود مثل دستگاهای الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، ابزار آلات، ماشین آلات صنعتی و… دچار چالش های می شوند، شرکت ایرسا ایمن بار این مشکلات را حل کرده و مسولیت فریت بارهای تجاری با بسته بندی سالم را برعهده گرفته است. کارشناسان ایرسا ایمن بار بهترین مسیر هوایی را توسط ایرالاین های بین المللی(دریایی) و با کمترین هزینه به مشتریان خود معرفی می کند تا محموله سالم و ایمن به مقصد ارسال شود.

نکات مهم در مورد فریت بار به استرالیا

در فریت بار به کشور استرالیا باید به نکاتی توجه داشت تا بار یا کالای مورد نظر در زمان معین و با سرعت بیشتر به مقصد برسد. این نکات به شرح زیر است.

  • یک هفته تا دوهفته قبل از مسافرت به استرالیا، برای فریت کالا با شرکت تماس بگیرید.
  • شایان ذکر است که با در نظر گرفتن ایام تعطیل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، حداقل باید دو روز قبل از سفر اقدام به فریت کردن بار کنید.
  • روزهای پنجشنبه، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) تعطیل می باشد.

رعایت نکات فوق برای سهولت بخشیدن به فریت محموله ی شما به استرالیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت ایرسا ایمن بار مراجعه کنید.

راهنمایی تحویل بار در استرالیا

برای این که در زمان تحویل بار مشکل و چالشی نداشته باشید باید از برخی از نکات آگاهی های لازم را به دست آورید تا با سهولت کالای خود را تحویل بگیرید که این نکات شامل موارد زیر است.

  • هزینه ای انبارداری تا 48 ساعت رایگان و پس از این مدت با توجه به وزن، حجم و نوع بار حساب می شود.
  • ارائه پکینگ لیست و اینوویس، شماره بارنامه و پاسپورت در مقصد ضروری است.
  • مقدار ارز مجاز برای هر نفر بدون اعلام به گمرک 10 هزار دلار است.
  • همراه بردن غلات و محصولات کشاورزی، به دلیل جا به جایی بیماری های گیاهی بین قاره ها به استرالیا ممنوع است.

شرکت ایرسا ایمن بار صفر تا صد کارهای مربوط به تحویل بار در محل مورد نظر را توسط تیم مجرب انجام خواهد داد.

فریت بار به سیدنی یا ارسال بار به سیدنی با بهترین قیمت

از شهرهای زیبا و وسیع استرالیا می توان به شهر سیدنی اشاره کرد که جزء محبوب ترین شهرهای دنیا برای زندگی به شمار می آید. اغلب ایرانیان به دلیل امکانات و مناظر فوق العاده ای که در سیدنی وجود دارد به این شهر مهاجرت می کنند. ایرانیان برای ارسال لوازم منزل به شهر سیدنی به یک شرکت معتبر نیاز دارند که مسولیت ارسال بار را برعهده گرفته و کار خود را به نحوه احسن انجام دهد. شایان ذکر است که شرکت ایرسا ایمن بار لوازم منزل را از درب منزل تحویل گرفته و با بسته بندی مخصوص به شهر سیدنی استرالیا فریت می کند.

فریت بار به ملبورن یا ارسال بار به ملبورن با بهترین قیمت

دومین شهر بزرگ استرالیا واقع در ایالت ویکتوریا، ملبورن است. شهر ملبورن در جهان به بهترین شهر برای زندگی شهرت یافته است به همین منظور مهاجران زیادی از ایران به این شهر سفر می کنند. مهم ترین ضروریات مهاجرت به ملبورن، فریت لوازم منزل و وسایل شخصی به شهر ملبورن می باشد. شرکت ایرسا ایمن بار با بهترین قیمت و بسته بندی مخصوص توسط تیم متخصص خود به صورت حرفه ای فریت بار را انجام می دهد.

اکثر افراد به فکر مهاجرت یا ارسال کالاهای تجاری به شهرهای مختلف استرالیا هستند، چرا که شهرهای استرالیا به دلیل زیبایی و امکاناتی که دارد برای ایرانیان جذاب و منحصر به فرد می باشد. اما مهاجران برای جابه جای وسایل و فریت کالا دچاره سردرگمی می شوند.

شرکت ایرسا ایمن بار در این خصوص مجوزهای لازم برای فریت بار را اخذ کرده است تا بتواند به مشتریان خود خدمات ارزنده ای را عرضه کند. تیم ایرسا ایمن بار توانسته، نمایندگی رسمی بزرگ ترین ایرلاین برای صدور بارنامه است کسب کند تا مشتریان با آسودگی خاطر کالاهای خود را به این شرکت بسپارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها