فریت بار به ترکیه در کمترین زمان

ارسال بار مسافری و تجاری به ترکیه , فریت بار به ترکیه با بسته بندی کاملا تخصصی و 100 درصد تضمینی توسط تیم پکینگ حرفه ای ایرسا ایمن بار : مسافرانی که قصد سفر به شهرهای مختلف ترکیه مثل اسپارتا، آدانا، دنیزلی، ازمیر استانبول، آنکارا و… را دارند و با محدودیت بار ایرلاین مواجه می شوند می توانند از خدمات منحصر به فرد ایرسا ایمن بار در فریت بار مسافری استفاده نمایند. ایرسا ایمن بار علاوه بر ارسال هوایی بار مسافری خدمات فریت، بار تجاری و نمایشگاهی را نیز برای صادرکنندگان ترتیب اثر داده است. با توجه به سابقه درخشان و کارشناسان ذبده ای که در این شرکت کار می کنند مسافران و بازرگانان می توانند با خیالی آسوده کالای خود را به این شرکت برای فریت بسپارند و در کمال سلامتی کالای خود را در مقصد تحویل بگیرند.

اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشور و داشتن دفتر فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی (ره) از حسن های یک شرکت حمل بار هوایی می باشد که تمامی کالاهای ارسال شده را با بسته بندی مخصوص و بدون وجود واسطه به شهرهای مختلف ترکیه حمل می کند. برای کسب اطلاعات و آگاهی کامل تر می توانید به سایت ایرسا ایمن بار مراجعه کنید و راهنمایی های مخصوص به هر خدمت را دریافت نمایید.

فریت بار مسافری به ترکیه

مقدار بار مجاز همراه مسافر حدودا 30 کیلوگرم است، مسافرانی که اضافه بار دارند باید هزینه ی گزافی را پای کانتر پرداخت نمایند. شرکت ایرسا ایمن بار سرویس فریت بار را به مسافرانی که اضافه بار دارند پیشنهاد می کند، با حمل بار به صورت هوایی یا همان فریت بار توسط شرکت ایرسا ایمن بار مسافران تا یک سوم می توانند هزینه های خود را کاهش دهند.

ایرسا ایمن بار کالای مشتریان را به صورت کاملا ایمنی بسته بندی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه به شهرهای مختلف ترکیه از طریق راه هوایی ارسال می کند. علاوه بر این خدمات بیمه نامه های بین المللی خطوط هوایی را برای فریت تمامی کالاها اخذ می کند. ارسال هوایی کالاهای مانند لوازم منزل، لوازم شخصی، کالاهای تجاری و نمایشگاهی، تابلوی نقاشی، فرش، پیانو، حیوان خانگی، خشکبار و… از تخصص های منحصر به فرد شرکت ایرسا ایمن بار می باشد.

برای همکاری با ایرسا ایمن بار می توانید با این شرکت هم بصورت حضوری و هم از طریق سایت ارتباط برقرار کنید و مشاوره های لازم را درباره فریت بار به ترکیه به دست آورید.

فریت بار به ترکیه

هزینه فریت بار به ترکیه

حضور واسطه ها همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت سرویس و سوءاستفاده برخی از افراد می گردد، که در ارائه خدمات فریت بار هم این گونه می باشد. هزینه ای فریت بار به شهرهای مختلف ترکیه باهم متفاوت است، پس بهتر است برای مدیریت هزینه فریت بار، کالای خود را به شرکت ایرسا ایمن بار بسپارید. نکات مهم و کاربردی وجود دارد که در قیمت نهایی فریت بار موثر است و تعرفه ی فریت کالا به عنواینی وابسته می باشد.

تعرفه  فریت بار به ترکیه به چه عناوینی بستگی دارد؟

قیمت ارسال بار به ترکیه به موارد و عناوینی بستگی دارد که آگاهی از آن ها به مدیریت هزینه ای فریت کالا کمک شایانی می کند. که عناوین به شرح زیر است.

  • هزینه بسته بندی بار
  • هزینه ی حمل تا بخش باربری فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه توزین (تخلیه، بارگیری و انبارداری کالا)
  • هزینه اخذ مجوزهای وابسته به بار و بسته بندی
  • هزینه بارنامه ی هوایی
  • هزینه ی تشریفات گمرکی و گرفتن برگه سبز یا مجوز صادراتی برای بار تجاری

عناوین گفته شده در قسمت بالا در هزینه فریت بار لوازم منزل و لوزم شخصی به شهرهای مختلف ترکیه تاثیر مستقیم دارد. برای آگاهی کامل توضیحات صفحه ای “هزینه فریت بار” را مطالعه فرمایید.

قیمت ارسال کالا و لوازم منزل به شهرهای مختلف ترکیه

همانگونه که گفته شد تعرفه فریت بار به شهرهای مختلف ترکیه مثل استانبول، آنکارا، اسپارتا، آدانا، دنیزلی، ازمیر و… با یک دیگر متفاوت است. به طوری که پرواز به هریک از این شهرها با خطوط هوایی مختلفی صورت می گیرد و همچنین مسافت هر شهر در تعرفه ای فریت بار تاثیر بسزایی می گذارد.

بطور مثال ممکن است قیمت فریت بار به آنکارا ترکیه با هواپیمایی ایران ایر، با هزینه ی ارسال بار هوایی به همان شهر با هواپیمایی امارات یا ماهان متفاوت است. برای مدیریت هزینه فریت بار می توانید با همکاران ما در شرکت ایرسا ایمن بار تماس گرفته و راهنمایی های لازم را کسب کنید.

استعلام قیمت آنلاین فریت بار به شهرهای ترکیه

مشتریان از طریق سسیستم قیمت دهی آنلاین تعرفه ارسال هوایی بار به شهرهای مختلف ترکیه را به صورت آنلاین و به روز استعلام می گیرند. برای نمونه از طریق این سامانه می توانند به آسانی هزینه ارسال بار 200 کیلوگرمی بار به دنیز را مشاهده کنند. شرکت ایرسا ایمن بار معتبر ترین و پرفروش ترین آژانس هوایی کشور است، که در زمینه صادرات و فریت بار مسافری فعالیت دارد و با نرخ رقابتی به مشتریان خود خدمات ارائه می نماید.

مقایسه قیمت فریت بار شرکت های مختلف

سیستم قیمت آنلاین ایرسا ایمن بار به طور مثال تعرفه فریت بار به شهرهای استانبول را در سه شرکت داخلی مقایسه و استعلام می گیرد و بهترین قیمت حمل هوایی را انتخاب کرده و به شما پیشنهاد می کند. به طور مثال از سیستم نرخ آنلاین فریت بار، تعرفه ارسال 300 کیلو بار به استانبول را از سه شرکت ایران ایر، ماهان ایر و قشم ایر استعلام گرفته و نتیجه را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد. کسب اطلاع از تعرفه ها در مدیریت هزینه به مشتریان کمک شایانی می کند.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به ترکیه

برای فریت بار مسافری به ترکیه از طرق فرودگاه امام خمینی (ره) به مدارک و مجوزهای احتیاج دارید که باید اخذ کرده و در اختیار شرکت قرار دهید که به بیان زیر است.

  • یک عدد کپی یا عکس از بلیط هواپیمایی مسافر
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده بار
  • لیست بار موجود در بسته بندی(پکینگ لیست)

اگر تمایل به فریت بار تجاری به ترکیه را دارید، باید بجز مدارک و مجوزهای فوق مدارکی دیگری که به شرح زیر است را برای ارائه به شرکت ایرسا ایمن بار آماده کنید.

  • معرفی نامه یا کارت بازرگانی از شرکت برای فریت بار تجاری به ترکیه
  • اخذ مجوزهای ضروری برای صادرات(در صورت الزام)
  • اینووس
  • لیست بار موجود در بسته بندی یا پکینگ لیست

برای ارسال محموله های خاص و ویژه باید مدارک و مجوزهای خاصی را از ارگان و سازمان های مربوطه اخذ کرده و در زمان تعیین شده برای سرعت بخشیدن به روند کارهای اداری به دفتر شرکت در فرودگاه امام خمینی (ره) ارائه کنید.

مراحل فریت بار مسافری به ترکیه

با این حال که تمامی اقدامات و مراحل فریت بار از صفر تا صد را خود کارشناسان و متخصصین شرکت ایرسا ایمن بار برعهده می گیرند ولی برای آگاهی مشتریان عزیز کلیه مراحل فریت بار به ترکیه را در قسمت زیر آورده ایم.

مشاوره رایگان کارشناسان ایرسا ایمن بار به مشتریان

متخصصان بسته به نوع بار بسته بندی مخصوص آن کالا را برعهده می گیرند.

  • جابه جایی بار از منزل یا شرکت تا پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)
  • اخذ و تکمیل مدارک برای فریت بار به ترکیه
  • اخذ مجوزهای لازم برای فریت بار به ترکیه
  • اجرای تشریفات گمرکی جهت فریت بار به ترکیه
  • صدور بارنامه، تحویل رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری
  • چسباندن تگ و لیبل، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  • تحویل بارنامه و دیگر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  • پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن به شهرمقصد در ترکیه

جهت کسب اطلاعات و آگاهی از مراحل گفته شده در قسمت فوق به بخش “مراحل فریت بار مسافری” در سایت ایرسا ایمن بار مراجعه فرمایید.

سرویس فریت بار ایرسا ایمن بار

شرکت ایرسا ایمن بار با اخذ مجوزهای لازم از سازمان هوایی در فرودگاه امام خمینی (ره) دفتر فعال دارد و با توجه به فعالیت چندین ساله ای که در زمینه ی فریت بار داشته توانسته است به مشتریان خود خدمات ارزشمند را ارئه کند. این شرکت علاوه بر این که تمامی مجوزها لازم برای فریت بار انجام می دهد فریت بار انواع کالاها و بارها دیگر را نیز برعهده گرفته است که به بیان زیر است.

  • فریت بار لوازم منزل به ترکیه
  • ارسال بار هوایی لوازم شخصی به ترکیه
  • حمل هوایی لوازم دانشجویی به ترکیه
  • فریت حیوان خانگی به ترکیه
  • فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی به ترکیه

این شرکت توسط متخصصان و کارشناسان زبده اداراه می شود که تمامی کالاهای فریت بار را با بسته بندی محکم و مخصوص به ترکیه ارسال می نمایند.

نکات مهم درمورد فریت بار مسافری به ترکیه

فریت بار به خودی خود یک کار زمان بری و دشواری است که به مدارک و اخذ مجوزهای زیادی نیاز دارد به همین دلیل بهتر است نکاتی را در خصوص ارسال بار هوایی به کشور ترکیه را رعایت کنید.

  • برای فریت بار مسافری حتما یک هفته تا ده روز قبل از پرواز اقدامات لازم را انجام دهید.
  • حداقل دو روز قبل از سفر و با در نظر گرفتن روزهای تعطیل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) برای فریت بار دست به کار شوید.
  • روزهای پنج شنبه، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور کلیه سازمان ها و همچنین گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) تعطیل می باشد.

اگر به نکات گفته شده در قسمت فوق توجه کنید می فهمید که زمان اقدام مشتری در روند انجام فریت بار بسیار تاثیر گذار می باشد. برای افزایش معلومات خود در این زمینه به سایت ایرسا ایمن بار مراجعه کنید.

راهنمایی تحویل بار فریت در ترکیه

تحویل بار در فرودگاه ترکیه نیاز به دانستن برخی از اطلاعات و راهنمایی ها دارد تا در هنگام تحویل با مشکل رو به رو نشوید و بدون هیچ دردسری بار خود را تحویل بگیرید که به شرح زیر است.

  • تعرفه انبارداری تا 48 ساعت رایگان است و پس از آن مدت با توجه به حجم، وزن و نوع بار محاسبه می شود.
  • هزینه خدمات فرودگاهی در ترکیه بستگی به نوع و حجم بار مشتری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت و یا دفتر فعال شرکت ایرسا ایمن بار در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه کنید.

مدیریت هزینه، ایمن و سالم رسیدن کالای فریت شده از خصوصیات بارز و خدمات رسانی قابل توجه یک شرکت حمل بار هوایی مثل شرکت ایرسا ایمن بار می باشد. فریت بار از طریق این شرکت تا یک سوم هزینه ی مسافران را کاهش داده و تمامی مجوزها و مدارک لازم برای فریت کالا را بر عهده گرفته و کلیه فعالیت های مربوط به فریت بار را با توجه به قوانین موجود در کشور انجام می دهد.

برای ارتباط گرفتن و کسب اطلاعات لازم درمورد فریت بار به ترکیه به صورت حضوری با شرکت ایرسا ایمن بار می توانید به دفتر رسمی و فعال موجود در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه کرده و از راهنمایی ها و پیشنهادهای کارشناسان و متخصصان بهره ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها