راهنمای دقیق فریت بار به دبی ( ارسال بار هوایی به امارات ) با مشاوره تخصصی بسته بندی بار مسافری و تجاری جهت حمل بار هوایی :  تاجران با استفاده از خدمات بی نظیر فریت بار شرکت ایرسا ایمن بار، که سابقه درخشانی در زمینه ای ارسال بار هوایی دارند، می توانند کالاهای نظیر تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، ماشین آلات صنعتی، اقلام نمایشگاهی، قطعات صنعتی، ابزار آلات، دستگاه های الکترونیکی را به شهرهای امارات ارسال نمایند. ایرسا ایمن بار با بهترین قیمت و معتبرترین خطوط هوایی کالای مشتریان خود را به کشور امارات فریت می کند.

شرکت ایرسا ایمن بار مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشور داشته و در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) دفتر فعال دارد که خود این مجوز اطمینان خاطر به مشتریان می دهد که به آن اعتماد کرده و بار خود را به ایرسا ایمن بار بسپارند. هزینه ارسال هوایی کالا با تعرفه مختلفی رو به رو می باشد که این تعرفه بیشتر به مسافت هر شهر بستگی دارد. برای کسب اطلاعات کامل به سایت ایرسا ایمن بار مراجعه کنید و آگاهی های لازم را در باره فریت بار به شهرهای مختلف امارات اعم از دبی، ابوظبی و…به دست آورید.

راه های ارتباطی شرکت ارسال بار هوایی ایرسا ایمن بار

09122391613  ,   09126027515

 021-56410251  ,  021-56421613

فریت بار مسافری و تجاری به دبی – امارات

فریت بار به دبی

شرکت ایرسا ایمن بار به تمامی مسافرانی که با محدودیت حمل بار(حدود 30 کیلوگرم) مواجه می شوند، استفاده از خدمات فریت بار را پیشنهاد می کند. با بهره گرفتن از این سرویس تا یک سوم از هزینه های مشتریان کاهش می یابد. برای فریت بار مسافری کافی است با شرکت ایرسا ایمن بار تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره های لازم، در خصوص فریت بار به امارات را به شما ارئه کند.

این شرکت محموله شما را با بهترین تعرفه و در مدت زمان کوتاه، به صورت کاملا ایمن با صدور بیمه نامه بین المللی خطوط هوایی فریت می نماید. انجام بسته بندی مخصوص هر بار، تهیه کامل مجوزها گمرکی و بار نامه هوایی از ویژگیهای منحصر به فرد این شرکت می باشد.

هزینه فریت بار به دبی چقدر است ؟

در هزینه ای فریت باربه دبی ، باید به شهر مقصد توجه داشته باشد که هزینه ای هر شهر با یک دیگر متفاوت می باشد. در ضمن حضور واسطه، باعث افزایش تعرفه، کاهش کیفیت خدمات و سوء استفاده برخی از افراد سود جو می گردد. قیمت نهایی فریت به برخی از نکات بستگی دارد که آگاهی از آنها در صرفه جویی هزینه به شما کمک خواهد کرد. جهت به دست آوردن اطلاعات و آگاهی های لازم در باره ای قیمت فریت بار می توانید به صفحه ایرسا ایمن بار مراجعه کنید.

تعرفه فریت بار به امارات به چه مواردی بستگی دارد؟

جهت اخذ مجوزها و برخی مدارک باید هزینه ای پرداخت شود که خود این هزینه ها باعث افزایش تعرفه ی فریت بار می گردد. به برخی از عناوین در بخش زیر اشاره داشته ایم.

  • هزینه بسته بندی بار ارسال شده
  • هزینه انتقال تا بخش فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه توزین، تخلیه و بارگیری و انبار داری
  • هزینه های اخذ مجوزهای مربوط به بسته بندی بار
  • هزینه بار نامه هوایی
  • هزینه تشریفات گمرکی و اخذ برگه سبز یا جواز صادراتی جهت محموله های تجاری

عناوین فوق تاثیر مستقیمی در هزینه فریت بار به امارات دارند که برای آگاهی بیشتر می توانید به توضیحات هر کدام در صفحه ی “هزینه فریت بار” مراجعه کنید.

قیمت فریت بار به شهرها مختلف امارت – دبی

همان گونه که ذکر شد هزینه فریت بار به شهرهای مختلف امارات نظیر دبی ، ابوظبی و… باهم متفاوت است. به طوری که پرواز به هریک از شهرهای امارات با خطوط هوایی مختلفی صورت می گیرد. در ضمن مسافت طی شده از مبدا تا مقصد در قیمت فریت بار تاثیر بسزای می گذارد. برای مثال قیمت فریت بار به دبی با هواپیمایی امارات، با هزینه فریت بار به همان شهر با هواپیمای ایران ایر تفاوت بسیاری دارد. کسب اطلاعات کامل تر را می توانید از طریق سایت شرکت ایرسا ایمن بار و قسمت “هزینه خدمات فریت بار” به دست آورید تا بتوانید هزینه های مربوط به فریت بار را مدیریت کرده و کاهش دهید.

مدارک و مجوزهای لازم برای فریت بار به امارات

جهت فریت بار به کشور امارات باید مدارکی را به گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ارائه کنید و مجوزهای را از سازمان حمل و نقل هوایی اخذ فرمایید. مجوز و مدارک لازم به شرح زیر است.

  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده بار
  • یک عدد کپی یا عکس از بلیط هواپیمایی
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته بندی بار)

همچنین اگر تمایل به فریت بار تجاری به دبی را دارید باید مدارک و مجوزهای دیگری را برای ارائه به گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) آماده فرمایید که به شرح زیر است.

  • معرفی نامه یا کارت بازرگانی از شرکتی که اقدام به فریت بار تجاری به امارات می کند.
  • اخذ مجوزهای مورد نیاز برای صادرات
  • لیست بار موجود در بسته بندی(پکینگ لیست)
  • اینوویس

قابل ذکر است که برای ارسال بار هوایی وسایل و تجهیزات خاص باید مدارک و مجوزهای دیگری را نیز اخذ نمایید. برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید ازطریق سایت با کارشناسان ایرسا ایمن بار در ارتباط باشید.

مراحل ارسال بار هوایی به دبی

  • تماس با شرکت ایرسا ایمن بار و گرفتن مشاوره رایگان در خصوص فریت بار
  • بسته بندی تخصصی بار
  • حمل بار از منزل یا شرکت به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)
  • اخذ و کامل کردن مدارک فریت بار مسافری
  • گرفتن مجوزهای لازم جهت ارسال بار هوایی به امارات
  • انجام دادن تشریفات گمرکی برای فریت بار به امارات
  • گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه ارسال بارهوای مسافری به مقصد امارات
  • چسباندن تگ و لیبل، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  • انتقال بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  • حمایت و پیگیری بار تا رسیدن به مقصد مورد نظر در امارات

“مراحل فریت بار” در سایت ایرسا ایمن بار به طور کامل توضیح داده شده است برای آگاهی کامل تر می توانید این بخش را مطالعه فرمایید.

خدمات فریت بار ایرسا ایمن بار به امارات

شرکت ایرسا ایمن بار جهت سهولت مسافران، مهاجران و بازرگانان به شهرهای مختلف امارات خدمات ارزنده ای نظیر فریت لوازم منزل، فریت لوازم شخصی، فریت لوازم دانشجویی، فریت حیوان خانگی، فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی و… را به خدمات خود اضافه کرده است. شرکت ایرسا ایمن بار سال های طولانی است که در فریت بار فعالیت دارد و اخذ تمامی مجوزها و حمل بار و به طور کلی صفر تا صد فریت بار را برعهده دارد. به توضیح فریت انواع لوازم می پردازیم که به شرح زیر می باشد.

فریت لوازم منزل به دبی

اگر تمایل به مهاجرت به شهرهای مختلف امارات مثل دبی، ابوظبی و… را دارید ، می توانید تمامی لوازم خانه خود نظیر بوفه ، نهارخوری، اجاق گاز و یخچال، پیانو، فرش، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرف شویی، کمد، تابلوهای نقاشی ، ظروف و البسه و… را به مقصد مورد نظر در امارات فریت فرمایید. گروه کارشناسان ایرسا ایمن بار لوازم فریت شده را به طور مخصوص بسته بندی کرده و با ایمن ترین حالت ممکن به صورت هوایی به مقصد ارسال می کند.

فریت لوازم شخصی به دبی – امارات

نیاز به پرداخت هزینه اضافه بار برای به همراه بردن لوازم شخصی به شهرهای مختلف امارات نیست، بلکه با استفاده از امکان فریت بار می توانید لوازم شخصی خود را دو سه روز قبل از پرواز جهت فریت بار به شرکت ایرسا ایمن بار بسپارید. این شرکت با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه، فریت بار شما به شهر مورد نظر در امارات را انجام می دهد.

فریت لوازم دانشجویی به امارات

محصلانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر امارات مانند دانشگاه خلیفه، دانشگاه امارات متحده عربی، دانشگاه شارجه، دانشگاه زاید و… را دارند می توانند تمامی لوازم مورد نیاز خود از قبیل پوشاک، کتاب و جزوات درسی، سی دی و لوح فشرده، مواد خوراکی و… را به شهرهای امارات فریت نمایند.

ارسال هوایی حیوان خانگی

از امکانات بسیار جالب شرکت ایرسا ایمن بار فریت حیوان خانگی نظیر ماهی آکواریومی، ماهی تزئینی، سگ، گربه، خرگوش، پرنده و… به شهرهای مختلف امارات است. کارشناسان این شرکت در این خصوص تخصص ویژه ی دارند و حیوان مورد نظر را با بسته بندی ویژه به امارات فریت می نمایند. برای آگاهی کامل تر می توانید به صفحه ” فریت حیوان خانگی” سایت شرکت ایرسا ایمن بار مراجعه فرمایید.

فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی به امارات – دبی

شرکت ایرسا ایمن بار در فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی از جمله تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، ماشین آلات صنعتی، اقلام نمایشگاهی، قطعات صنعتی، ابزار آلات، دستگاه های الکترونیکی و… به شهرهای مختلف امارات دارای سال ها تجربه ی موفق می باشد. کارشناسان این شرکت کالای مشتریان خود را از گذرگاه های حمل هوایی، توسط معتبرترین ایرلاین های بین المللی و با کمترین هزینه به مقصد مورد نظر در امارات فریت می نماید.

نکته های مهم درباره فریت بار مسافری به دبی

نکات مهم و پر اهمیتی در فریت بار به امارات وجود دارد، که رعایت این نکات سبب رسیدن بار در مدت زمان تعیین شده و سالم به مقصد می گردد. که نکات به عبارت زیر است.

  • برای اقدام به فریت بار مسافری به امارات، یک هفته تا ده روز قبل از پرواز با شرکت ایرسا ایمن بار تماس بگیرید.
  • حداقل دو روز قبل از پرواز با درنظر گرفتن تعطیلی های گمرک اقدام به فریت بار نمایید.
  • روزهای پنجشنبه، جمعه و سایر تعطیلا ت کشور گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) تعطیل می باشد.

فریت بار خود را به شرکت های که دارای مجوز حمل و نقل هوایی و دارای دفتر فعال در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) هستند بسپارید.

راهنمای تحویل بار فریت در امارات شهر دبی

بهتر است در مورد تحویل باراز مسائلی آگاهی پیدا کرده و مدارک لازم را به همراه داشته باشید. تا در زمان تحویل بار با مشکلاتی رو به رو نشوید.

  • تا 48 ساعت هزینه انبار داری رایگان است و پس از این مدت هزینه نسبت به وزن، حجم و نوع بار حساب می گردد.
  • پیگیری های لازم در خصوص رسیدن بار به مقصد را انجام دهید.
  • در زمان تحویل بار باید اصل بارنامه و قبض انبار را دریافت کرده باشید.
  • ارائه کارت شناسایی توسط فرد تحویل گیرنده ای بار الزامی است.

توجه داشته باشید که اگر بار خود را توسط شرکت ایرسا ایمن بار به شهرهای مختلف امارات ارسال می کنید شما نیازی به دانستن اطلاعات فوق ندارید، زیرا این شرکت محموله شما را از درب منزل یا شرکت تحویل گرفته و در درب منزل یا شرکت در مقصد تحویل خواهد داد.

کالاهای ممنوعه جهت فریت به امارات

فریت بعضی از کالاها به امارات ممنوع و یا دارای محدودیتی می باشد. افرادی که در فکر فریت کالا به امارات هستند باید از محتویات داخل چمدان خود آگاه باشند زیرا در صورت وجود اقلام ممنوعه توسط ماموران فرودگاه مقصد جریمه می شوند. شرکت ایرسا ایمن بار در خصوص کالاهای ممنوع به امارات مشتریان خود را آگاه می سازد و راهنمایی های لازم را در این باره به مشتریان ارائه می کند.

چنانچه تمایل دارید بار شما توسط کادرحاذق، با هزینه کم، بسته بندی ویژه و در مدت زمان کوتاه به شهرهای امارات مثل دبی، ابوظبی و… ارسال گردد، می توانید از خدمات ویژه ای فریت بار شرکت ایرسا ایمن بار استفاده کنید. این شرکت تمامی وسایل منزل، لوازم شخص، لوازم دانشجویی، حیوان خانگی و همچنین بارهای تجاری و نمایشگاهی را از طریق فریت هوایی به امارات با رعایت نکات ایمنی ارسال می نمایید.

در این میان ارسال برخی از کالاها به شهرهای مختلف امارات ممنوع می باشد، که برای دریافت مشاوره و استفاده از خدمات با ارزش فریت بار این شرکت، می توانید به صورت آنلاین و حضور در دفتر رسمی شرکت در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) اطلاعات کافی را به دست آورید.