راهنمای کامل بسته بندی بار مسافری و تجاری برای فریت

صفر تا صد بسته بندی بار مسافری و تجاری توسط متخصصین و کادر با تجربه ایرسا ایمن بار 100 درصد تضمینی و ایمن  :  در ارسال هوایی بار به خارج از کشور نوع و شکل بسته بندی بار نقش حیاتی در سالم و ایمن رسیدن کالا به مقصد دارد، از این رو شرکت های معتبر در امر فریت بار باید کلیه اقلام لازم نظیر انواع پالت، صندوق چوبی و فلزی و جعبه ای، انواع ضربه گیر، انواع کارتن، سلفون، انواع پاکت ها و… جهت بسته بندی کالاها گوناگون را داشته باشند.

قابل ذکر است که کلیه کالاهای خاص اعم از آشپزخانه، انواع تابلوها، ظروف شکستنی، بوفه، مبلمان، لوازم منزل و… باید مطابق استاندارهای بین المللی بسته بندی گردند.

به طور کلی بسته بندی بار در فریت بار مسافری به کشورهای مختلف، جهت سهولت در جا به جایی، حفاظت از کالا و سرعت بخشیبدن به تخلیه و بارگیری، محافظت از خطرات احتمالی و… کالا صورت می گیرد. جهت مدیریت هزینه بسته بندی بار خود با شرکت ایرسا ایمن بار تماس بگیرید تا کالای شما را با کمترین هزینه و مناسب ترین و ایمن ترین شکل ممکن بسته بندی نماید و به مقصد مورد نظر در هر کشوری فریت کند.

بسته بندی بار

اهمیت بسته بندی بار در فریت کردن

دلایل مختلفی وجود دارد که بسته بندی بار را برای شرکت های حمل هوایی نظیر ایرسا ایمن بار مهم و پر اهمیت کرده است. که در ادامه مقاله به این عوامل و دلایل می پردازیم.

بارهای مسافری شامل وسایل گوناگون با شکل ظاهری و نوع متفاوتی با یک دیگر می باشند، برای جلوگیری از آسیب دیدگی در هنگام حمل باید هر محموله را باتوجه به نوع در بسته بندی مخصوص قرار داد تا از خطر ها و صدمات در امان باشد.
در بسته بندی بارهای خوراکی باید نهایت دقت را داشت زیرا مواد خوراکی در صورت آسیب برای محموله های اطراف خود مشکل ایجاد می کنند.

زمانی که بار بسته بندی براساس استاندارهای حمل و نقل بین المللی نداشته باشد در صورت بروز مشکل، شرکت های بیمه ای خسارتی برای صدمه وارد شده به کالا را پرداخت نخواهد کرد.

اگر کالای فریت شده دارای بسته بندی استاندار و مخصوص نباشد، گمرک برخی از کشورها ترخیص آن کالا را ممنوع کرده و سختگیری های برای ورود کالاهای با بسته بندی نامناسب را خواهد داشت.

زمانی که محموله در بسته بندی مناسب و اصولی قرارنگرفته باشد، سبب افزایش حجم بار شده و هزینه اضافه را برای مشتری در بر خواهد داشت. بسته بندی برهزینه های حمل هوای بار تاثیر مستقیمی می گذارد.

کالاهای فاسد شدنی، کالاهای شکستنی، مواد خوراکی، محموله های حجیم و… جهت حفظ ایمنی و سلامت کالاها در فریت بار به بسته بندی مخصوص و ویژه نیاز دارند.

با توجه به بسته بندی مناسب بار حمل توسط لیفتراک ها و یا کارگران به آسانی انجام می شود و صدمه ای به بسته بندی و خود بار وارد نمی شود. در صورت بسته بندی غیر اصولی کالا جهت فریت ممکن است خسارات و آسیب احتمالی به بار وارد شده و هزینه مجدد و حتی خسارت غیر قابل جبران را به بار بیاورد.

بسته بندی های ویژه و مخصوص UN برای کالا خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد. جهت به دست آوردن اطلاعات کامل تر به صفحه “حمل کالاهای خطرناک” مراجعه فرمایید.

نحوه بسته بندی در سالم و ایمن رسیدن بار به مقصد بسیار تاثیر گذار می باشد به همین جهت با پرداخت ناچیز هزینه بسته بندی می توانید امنیت بار خود را تضمین کرده و سلامت در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید.

تیم متخصص بسته بندی ایرسا ایمن بار

دارا بودن کارشناسان و متخصصان با تجربه و ماهر در بسته بندی کالا، داشتن مدرک بین المللی زیر نظر سازمان جهانی در زمینه بسته بندی محموله، تضمین بسته بندی استاندار و اصولی، حفظ ایمنی محصول، صرف هزینه اندک همگی جزء مشخصات شاخص بسته بندی بار توسط شرکت ایرسا ایمن بار می باشد. با توجه به مقررات و قوانین حمل و نقل هوایی فرآیند بسته بندی انجام می گیرد چرا که ارائه خسارت وارد شده توسط شرکت های هواپیمایی به محموله فریت شده به شرط داشتن بسته بندی استاندارد و اصولی پرداخت خواهد شد.

مشاوره ور اهنمایی قبل از اقدام به بسته بندی

بعضی از کالاها جهت فریت به کشورهای مختلف با ممنوعیت و محدودیت حمل هوایی رو به رو هستند. زمانی که با دفاتر فعال شرکت حمل هوایی ایرسا ایمن بار تماس می گیرید کارشناسان در زمینه کالاهای ممنوعه مشاوره کامل مفصلی را به مشتریان ارائه می کنند و حتی خدمات مشاوره ای، بازدید از بار، بررسی و ارزیابی دقیق کالا، ارائه هزینه مناسب جهت بسته بندی اصولی از جمله سرویس های رایگان و حضوری است که در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند.

شرکت ایرسا ایمن بار توسط کادر مجرب و ماهر خود بهترین و مناسب ترین نوع بسته بندی محموله ها را برای فریت بار به مشتریا ن خود پیشنهاد می کند. اگر قصد فریت بارخود توسط این شرکت را داشته باشید طبق استاندارد و مقررات حمل و نقل هوایی بین المللی محموله شما را به صورت کاملا تخصصی بسته بندی می کنند.

ملزومات بسته بندی بار جهت فریت

به دلیل تنوع و گوناگونی محموله ها، وجود وسایل بسته بندی کامل و متفاوت بسیار پراهمیت بوده و جزء مزیت های اساسی بسته بندی می باشد. شرکت حمل هوایی ایرسا ایمن بار کامل ترین و مجهزترین لوازم نظیر انواع ضربه گیر، انواع کارتن، سلفون، انواع پاکت ها، انواع پالت، صندوق چوبی و فلزی و جعبه ای و… جهت بسته بندی از ساده ترین نوع تا پیچیده ترین شکل ممکن را انجام می دهد.

بسته بندی انواع بارها مثل کالاهای ظریف و شکستنی، بوفه، مبلمان، لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، انواع تابلوها، ظروف شکستنی و… همگی طبق استاندارد بین المللی و به صورت خاص و ویژه صورت می گیرد. شایان ذکر است که شرکت ایرسا ایمن بار سال های طولانی است که در حیطه فریت بار فعالیت دارد و کلیه خدمات خود را با موفقیت و به نحوه احسن انجام داده است.

هزینه بسته بندی بار مسافری و تجاری

از مسائل پر اهمیت برای مسافران و شرکت های حمل و نقل هوایی می توان به هزینه بسته بندی بار فریت اشاره کرد زیرا پیامدهای آن برای هر دو طرف مهم می باشد. قابل ذکراست که تمامی پیشرفت ها در روند بسته بندی، شرکت ایرسا ایمن بار با توجه به ایمنی، سبکی، استانداردها بین المللی و صرفه جویی در هزینه صورت می گیرد.

مدیریت هزینه ها و رضایت مشتریان هدف اصلی کارکنان شرکت ایرسا ایمن بار می باشد. روشن است که هدف از بسته بندی کالاها حفظ ایمنی و محافظت از کالا در برابر خطرات احتمالی می گردد، اما انتخاب شکل و نوع بسته بندی در هزینه خود بسته بندی و هزینه حمل موثر می باشد.

جهت مدیریت هزینه ها در بسته بندی از مشاوره های رایگان و خدمات تخصصی بسته بندی شرکت ایرسا ایمن بار استفاده کنید تا محموله را با کمترین وزن و ابعاد و ایمن ترین شکل ممکن بسته بندی و به مقصد مورد نظر در هر کشوری فریت نماید.

وزن حجمی بار چیست ؟

برخی از محموله ها به تناسب جایی که می گیرند از وزن کمتری برخوردار می باشند به طور مثال کالاهای نظیر مبلمان و صندلی وزن کمتری دارند ولی محیط زیادی از انبار هواپیما را اشغال می کنند. طبق مقررات و قانون بین المللی اتحادیه جهانی هوانوردی (IATA) به خاطر وجود محدودیت وزنی و حجمی در انبار هواپیما کالاها به صورت حجمی حساب می گردد.

برای محاسبه وزن معادل حجم (Volumetric Weight)، اول وزن مقابل حجم بار پس از بسته بندی حساب می شود و بعد با وزن واقعی (وزن ناخالص) یا وزن باسکولی (Gross Weight) محموله قیاس شده و هر یک از وزن ها بیشتر باشد طبق آن وزن (Chargeable Weight)، هزینه حمل هوایی یا فریت محاسبه و قابل پرداخت می گردد.

وزن معادل حجم =6000/ (بیشترین طول × بیشترین عرض × بیشترین ارتفاع)

به طور کلی برای محاسبه ابعاد از سانتی متر استفاده می شود، جهت بهرمندی از هر متر معکب محیط انبار یا  بار هواپیما حداقل هزینه قابل پرداخت 168 کیلو گرم می باشد.

تضمین ایمنی بسته بندی بار

با رعایت تمام نکات پر اهمیت و کلیدی در زمینه ایمنی بسته بندی توسط شرکت ایرسا ایمن بار محموله مشتریان از هر گونه سرقت و احتمال بروز خسارت در روند فریت بار به کشور های مختلف جلوگیری می نماید. بسته بندی اصولی و استاندارد بسته بندی است که در بازه زمانی انبارداری، حمل و نقل و توزیع، کیفیت و ویژگی کالا حفظ نموده و از آسیب های احتمالی محافظت نماید.

اعتبارات و مجوزهای لازم برای بسته بندی بار

رعایت بعضی از قوانین و مقررات خاص جهت فریت بار در صندوق های چوبی به بعضی از کشورها  ضروری است. به طور مثال استفاده از چوب خام در بار یا بسته بندی نظیر صندوق چوبی، پالت چوبی و… به مقصد کانادا، آمریکا، استرالیا به سم پاشی و اخذ گواهی مربوطه (Fumigation Certificate) از شرکت های معتبر و مجاز نیاز دارد. به منظور پیشگیری از جریمه شدن در مقصد، پرداخت هزینه های قرنطینه و دیگر هزینه های احتمالی متخصصان ایرسا ایمن بار روند سم پاشی و صدور گواهی مربوطه را در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز خود انجام می دهد.

طبق ضوابط و قوانین بین المللی حمل هوایی در خصوص فریت هر کالا و محموله، بدون داشتن بسته بندی استاندارد و اصولی به سایرکشورها ممنوع و رعایت برخی از اصول در بسته بندی بار الزامی می باشد. با بسته بندی غیر اصولی کالاهای فریت شده در صورت بروز مشکل یا خسارت احتمالی شرکت های بیمه ای هیچ گونه خسارتی را پرداخت نخواهند کرد به همین جهت بسته بندی در فریت بار بسیار مهم و پراهمیت می باشد.

شرکت حمل هوای ایرسا ایمن بار سالیانه طولانی است که در زمینه فریت و بسته بندی بار فعالیت موفق داشته و کادر این مجموعه در تلاش است محموله مشتریان را با استاندارترین و مناسب ترین شکل ممکن بسته بندی کرده و بار را به صورت کاملا سالم و ایمن به مقصد مورد نظر در هر کشوری فریت نماید.